שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » חיילים של נייר: ציוד צבאי שהשמידו הרוסים באוקראינה התברר כציוד דמי
מאות חלקי ציוד צבאי שהושמדו על ידי רוסיה באוקראינה התבררו כתחמושת דמי שהונח כדי לרמות את הרוסים כדי שיבזבזו תחמושת יקרה
צבא אוקראינה | צילום: Volodya Senkiv, שאטרסטוק

על פי דיווח ב-CNN, אוקראינה החליפה את הציוד הצבאי שלה בשדה הקרב בבובות כדי שהצבא הרוסי יבזבז תחמושת יקרה להשמדת מטרות סרק,. חברת כרייה אוקראינית Metinvest, בבעלות איש העסקים רינת אחמטוב, שעוסקת בייצור עותקים מדויקים של ציוד צבאי, ייצרה מאות העתקים של סוגי כלי נשק מערביים שונים שהושמדו על ידי צבא רוסיה.

"מלחמה היא יקרה, ואנחנו צריכים שהרוסים יוציאו כסף על שימוש ברחפנים וטילים כדי להשמיד את הבובות שלנו", אמר נציג החברה, שביקש להישאר בעילום שם. "אחרי הכל, מל"טים וטילים הם יקרים, הדגמים שלנו הרבה יותר זולים".

עוד מבחזית החדשות

לדברי נציג החברה, טילי הוביצר 155 מ"מ מתוצרת בריטניה, עולים כמה מיליוני דולרים, וצינורות ביוב שהם מייצרים עולים פחות מאלף דולר. "אחרי כל פגיעה, הצבא מוסר לנו פסולת שנתפסה, אנחנו אוספים אותם, אם הפיתיון שלנו הושמד, אז העבודה שלנו לא הייתה לשווא", הסביר נציג החברה ,הרוסים מבזבזים תחמושת על צינורות ובובות מטרה".

עוד סיפר הנציג, כי כשהחלה המלחמה, מיהרו עובדי החברה ליצור טילי דמה, הצבא האוקראיני שלח אותם לקווי החזית כדי לגרום לאוקראינה להיראות חמושה יותר ממה שהייתה בפועל. עם זאת, בהתחלה הדגמים היו די גסים, והבובות לא משכו את תשומת ליבו של האויב במשך זמן רב, המהנדסים חזרו למפעל כדי ליצור דגמים טובים יותר והצליחו. מטרת תחמושת הדמי היא כפולה: "להציל חיים אוקראינים ולהערים על הרוסים לבזבז מל"טים, פגזים וטילים יקרים מאוד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. רעיון לא רע. אצלנו מיותר. אצלם כדאי להרבות בו. הרוסים הרוסים. הולכים ונהרסים.
    לאמריקאים זאת חגיגה לראות את רוסיה נשחקת ונהרסת כלכלית.ואנחנו גם יכולים לחגוג אבל מעט, צריך לזכור שלרוסים יש הרבה נשק גרעיני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים