שיתוף
תגובות
חדשות » חוק הפנסיות של גנץ יעלה להצבעה
מנמיכים להבות
ראש הממשלה בנט שוחח אמש עם ראשי הקואליציה והבהיר שאין לו כוונה להסלים את המתיחות סביב דרישתו של שר הביטחון להבטיח את קצבאות אנשי הקבע לאחר פרישתם
בני גנץ | צילום: MSC

אחרי יממה של משבר קואליציוני ששיבשו אמש את עבודת הכנסת, וההצהרות על כוונותיו של שר הביטחון גנץ להחריף את הצעדים מול הקואליציה כמחאה על שורת הצעות החוק מטעמו שלא עולות לאישור, אמש (רביעי) החלו אמש גורמים בקואליציה לנסות להוריד את הלהבות.

בפגישה שהתקיימה אמש בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשר הביטחון גנץ בשעות הצהריים הוחלט בתיאום עם יאיר לפיד, כי החוק השנוי במחלוקת יעלה להצבעה במליאה ביום שני הקרוב.

במהלך היום אמש, שוחח בנט עם רוב ראשי מפלגות הקואליציה בניסיון לפשר ביניהם, בעיקר נוכח דרישתה של יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי לשנות ולערוך התאמות בחוק הפנסיות של אנשי הקבע עוד לפני ההצבעה במליאה, ואילו בכחול לבן מתעקשים ששינויים כאלה יבוצעו בוועדה אחרי הקריאה הראשונה. מיכאלי טרם נתנה הסכמתה לנושא – אולם בקואליציה מעריכים שאין לה כוונה להסלים את המשבר.

יצוין כי אמש, העבירו סיעות האופוזיציה במליאה כ-13 חוקים בקריאה טרומית, וזאת בגלל חוסר התפקוד של הקואליציה בעקבות המשבר, בין ההצעות שעברו הם הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בעניין הכפלת מחיר הצוללות, הסדרת הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בתחנות דלק, צירוף משפחות נפגעי טרור כצד להליך המשפטי, הגדלת קצבת הילדים, והנחה בארנונה בהתאם למספר הילדים ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים