שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חוק הנבצרות: התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ
העתירה נגד החוק הוגשה שעות ספורות לאחר האישור הסופי בכנסת | לטענתם: מדובר בתיקון פרסונלי שפוגע בעיקרון הפרדת הרשויות ומקרב את ישראל לדיקטטורה
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

שעות ספורות לאחר שחוק הנבצרות אושר בכנסת, עתרה התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ נגד אישור החוק. יו"ר התנועה דר' אליעד שרגא אמר כי: "נתניהו וקואליציית המושחתים שלו מנסים כל תרגיל אפשרי בניסיונותיהם להימלט מאימת הדין. בגאוותם הם בטוחים שהם מעל לחוק, אבל מדינת ישראל וחוקיה חשובים וחזקים מהם".

לטענת התנועה, מדובר בתיקון פרסונלי אשר "חותר תחת הבסיס המשטרי בישראל לפיו הרשות השופטת מאזנת ובולמת את הרשות המבצעת והרשות המחוקקת וכינונו הוא מעבר נוסף אל דיקטטורה". בנוסף, טוענת התנועה כי תחולתו המיידית של התיקון, יוצרת תקדים חדש ומסוכן "ככל שלא עולה בידי מי שאוחז בראשות הממשלה לשנות את ההסדרים החוקתיים, כך הוא הולך ומשנה אותם בהתאם לנוחיותו, נוכח הרוב המזמן שברשותו".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף שרגא כי: "נתניהו וקואליציית המושחתים שלו מנסים כל תרגיל אפשרי בניסיונותיהם להימלט מאימת הדין. בגאוותם הם בטוחים שהם מעל לחוק, אבל מדינת ישראל וחוקיה חשובים וחזקים מהם ואנו נעמוד על המשמר כדי להציל את המדינה מציפורניהם המושחתות. כמאמר הנביא עובדיה- "זְדוֹן לִבְּךָ הִשִּׁיאֶךָ, שֹׁכְנִי בְחַגְוֵי סֶלַע מְרוֹם שִׁבְתּוֹ; אֹמֵר בְּלִיבּוֹ, מִי יוֹרִידֵנִי אָרֶץ. אִם תַּגְבִּיהַּ כַּנֶּשֶׁר, וְאִם בֵּין כּוֹכָבִים שִׂים קִנֶּךָ- מִשָּׁם אוֹרִידְךָ, נְאֻם ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים