שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חוצפה: החליפו את שם אביו של ראש הממשלה ל"מחלף אבי הדיקטטור"
תנועת "קומי ישראל" תלתה הבוקר שלט חילופי על השלט לזכרו של פרופ' בן ציון נתניהו ע"ה, אביו של ראש הממשלה שבו נכתב "מחלף ע"ש אבי הדיקטטור"
השלט שנתלה על המחלף | צילום: קומי ישראל

מתנגדי הרפורמה המשפטית מתנועת "קומי ישראל" (יוצאי המבצעים המיוחדים) ערכו לפנות בוקר טקס לשינוי שמו של המחלף על שם בנציון נתניהו בכביש 50 בצפון ירושלים – ל"מחלף אבי הדיקטטור".

בחשבון הטוויטר של התנועה פרסמו חברי התנועה תיעודים של השלט החדש שנתלה על המחלף וכתבו: "נתניהו תתעורר, אחרת ככה תיזכר. תתעורר עכשיו וגנוז את ההפיכה המשטרית, והפסק מיידית את ההתקפות על בג״צ ושומרי הסף, כי את ההיסטוריה לא תצליח לשקר".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בחריפות את הפרובוקציה וכתב: "אנשים שפלים ביזו היום את האנדרטה לזכר אבי, ההיסטוריון פרופ׳ בנציון נתניהו ז״ל. הגשנו תלונה במשטרה. הגיע הזמן שהם יפסיקו לרמוס כל נורמה של הגינות ודרך ארץ".

הערב התראיין אחד מפעילי התנועה שתלתה את השלט הפרובוקטיבי ולא הסכים להתנצל בשום צורה ואופן. "אנחנו לא מתנצלים על מה שאנחנו עושים" אמר, והבהיר כי כל האמצעים כשרים כל עוד לא מדובר באלימות.

יו"ר "המחנה הממלכתי" בני גנץ, גינה את המעשה וכתב: "אני מגנה בכל תוקף את תליית השלט המבזה את זכרו של פרופ׳ בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה. גם בתוך מחאה מוצדקת מאין כמוה, חשוב שנשמור על כבוד המתים ועל מורשתם של אישים שתרמו בדרכם למדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים