שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חומרי ניקיון לאחר שיפוץ
אז הוצאתם הרבה כסף על שיפוץ הדירה והאבק סוף סוף שקע, ואתם כבר מתכננים איך אתם מובילים את כל הריהוט החדש שלכם ומעצבים את החלל…או שלא, כי הכל עדיין לא נקי
ניקיון לאחר שיפוץ | צילום: FREEPIK

לאחר השלמת שיפוץ בדירה שלכם, דרך אחת היא לשכור חברת ניקיון שתגיע לנקות ולעשות פוליש לרצפה החדשה שלכם, אבל אין ספק כי זאת הוצעה לא זולה, במיוחד לאחר שהוצאת את רוב החסכונות שלכם על השיפוץ. ואילו חומרי ניקיון לאחר שיפוץ באתר SAG הם החלופה הטובה ביותר, עם מחיר משתלם וכמובן תוצאות ללא תחרות. 

מה בדיוק יש לנקות בדירה לאחר שיפוץ?

המטרה של ניקיון דירה לאחר שיפוץ היא למחוק את כל סימני הבנייה על מנת שניתן יהיה להשתמש בחלל שוב ללא עבודה נוספת. חומרי הניקיון של SAG יסירו כל אבק או טיח שנמרחו על השיש שלכם, כמו גם כתמי לכלוך וצבע, וישאירו את הרצפה נקייה לחלוטין כמו גם התריסים, הפנלים, האמבטיות והכיורים.

עוד מבחזית החדשות

מצב הדירה לאחר ניקוי עם חומרי SAG יהיה מבריק, ואתם תופתעו כי אתם אלו שיכולים להביא את הדירה שלכם לניקיון כה זורח מבלי להזמין אנשי מקצוע. אם מדובר בשיפוץ קטן או שהקבלן שלכם מאורגן במיוחד, סביר להניח שהדירה שלכם לא תתלכלך מדי במהלך התהליך ותהיה קלה לניקוי לאחר מכן. עם זאת, גם כאשר מדובר בשיפוץ גדול אתם בקלות תוכלו להבריק את הדירה שלכם בעזרת סרטוני הדרכה ברורים ביותר לגבי השימוש בכל חומר ממארז הניקיון המיוחד של SAG.

דרוש שירות ניקיון מקצועי לאחר שיפוץ 

ייתכן שיהיה קשה יותר לנקות את הנכס ביסודיות לפני המעבר אם נעשה שימוש בחומרים שונים במהלך השיפוץ. ללא סיוע של חומרי ניקיון לאחר שיפוץ באתר  SAG, סוג זה של ניקיון יהיה די מאתגר. מכיוון שביום יום אתם כנראה ולא משתמשים בחומרי הניקוי המיוחדים הללו, תוכלו להזמין אותם בקלות באתר של SAG.  חומרי בנייה מסוימים עשויים להיות מסובכים יותר מהרגיל לפירוק. לדוגמה, צבעים על בסיס פלסטיק המשמשים בשיפוץ הבית עשויים להשאיר כתם על החלונות והתריסים. צבעים שקשה מאוד להסיר עם מוצרי ושיטות ניקוי רגילים. ניקיון הבית הוא משהו שרובנו מכירים ועושים על בסיס קבוע. עם זאת, ניקוי לאחר שיפוץ הוא סוג ניקיון חדש לגמרי. חברת SAG היא חוד החנית הישראלית במחקר, ייצור ומכירת חומרי ניקוי חזקים ומיוחדים לניקוי של כל סוגי השאריות של חומרי בניה ושיפוץ. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים