שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חולדאי פיטר את סגנו: צר לי "שנאלצת לעשות שקר בנפשך"
לאחר שראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר הודיע שיתמודד מולו בבחירות לראשות העיר, הודיע ווולדאי שהוא מתכוון לפטר אותו | לדיאנסקי: "חולדאי נוהג כאחרון הדיקטטורים"
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי | צילום: עיריית תל אביב

‏שלושה ימים לאחר שסגן ראש עיריית תל אביב, ראובן לדיאנסקי, הודיע ‏כי יתמודד לראשות עיריית תל אביב, הוא קיבל מכתב בו ‏ראש העיר רון חולדאי הודיע לו שבכוונתו להביא לאישור מועצת העירייה החלטה על הפסקת כהונתו כסגן ראש העיר.

כזכור, ביום שני, הודיע לדיאנסקי כי הוא יתמודד לראשות העיריה, למרות שעדיין לא עזב את תפקידו כסגן. לדבריו, כישלונו של חולדאי בניהול העיר בקדנציה האחרונה מורגש בכל מקום, "העיר מופקרת למשיחיסטים ולקיצוניים, מופקרת לחברת נת"ע, מופקרת לנדל"ניסטים, מופקרת בכל מה שקשור לתחבורה, לחנייה, לחינוך ועוד ועוד".

עוד מבחזית החדשות

חולדאי לא עבר על המהלך בשתיקה ושיגר לו מכתב על הכוונה לפטרו ״ביום ראשון, למדתי לדעת כי בעוד כלפיי חוץ ובהצבעות תמכת במדיניות העירונית הרי שלמעשה בכל אותן שנים, נאלצת "לעשות שקר בנפשך" ולתמוך בעוז במדיניות לה למעשה התנגדת. אכן, כאישיות פוליטית רשאי אתה להביע דעה, גם אם יום קודם הבעת ותמכת בעמדה הפוכה. לצערי, התנהלות זו מאפיינת פוליטיקאים רבים והפכה לשגורה במחוזותינו. עם זאת, החלטתי להאציל לך סמכויות התבססה על קיומו של אמון משותף״, כתב חולדאי, ״כעת, אני לומד לראשונה, אחרי חמש שנים משותפות, שאין כל יחסי אמון וכי אתה מתנגד למדיניות ולהחלטות בהן תמכת שנים. מצב דברים זה אינו מאפשר לי לשתף עימך פעולה, וכמובן ששומט את הבסים לאמון, שסברתי שקיים בינינו, אמון שהוא תנאי יסוד ליכולתי לאצול לך מסמכויותיי. בנסיבות אלו, הריני להודיעך כי אני שולל בזאת את כלל הסמכויות שהואצלו לך על ידי״

בשולי הדברים, כתב חולדאי, ״סברתי כי הוגנות בסיסית של מי שמודיע כי אין לו אמון בעירייה ובעומד בראשה יראה לנכון שלא להיות חלק מהנהלת העירייה ויודיע על התפטרותו, מיוזמתו שלו״.

עוד מבחזית החדשות

ראובן לדיאנסקי מסר בתגובה כי: "חולדאי פיטר אותי מתפקידי וזאת לאחר שהודעתי כי אתמודד מולו לראשות עיריית ת"א-יפו. אמרתי לו את כל האמת בפנים. כשהעיר מופקרת על ידי ראש עיר שמכהן 25 שנים, להצביע הפעם חולדאי זו חוסר אחריות אזרחית. חולדאי יודע לנאום בקפלן על דמוקרטיה ובפועל נוהג כאחרון הדיקטטורים כשמי מסגניו מודיע על התמודדות מולו. הוא יודע לתלות את מגילת העצמאות על בניין העירייה אך עושה עסקאות עם ישיבת מעלה אליהו מאחורי הגב של תושבים חילוניים ורק לאחר מאבק מתקפל, מדבר על שוויון מגדרי ובו זמנית מאפשר לארגון "הראש היהודי" לקיים תפילה המונית בהפרדה בין נשים לגברים בכיכר דיזנגוף, מתראיין מעל כל במה כגדול הליברליים אך מפנק את תנועת חב"ד בתקציבים עירוניים והקצאת מבנים ונותן לסוכנים שלה לתפוס קטינים מחוץ לבתי הספר שלנו.

"כל עוד חשבתי שחולדאי יפרוש מרצונו מתפקיד ראש העירייה בסיום הקדנציה הנוכחית, אחרי 25 שנים בתפקיד, נהגתי בסבלנות ובאיפוק. אך כעת כ-5 חודשים לפני הבחירות, משהודיע שברצונו להתמודד שוב לראשות העיר – לא יכולתי עוד לשתוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים