שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חה"כ עמיחי שיקלי: "צריך להודות ביושר – טעינו בניווט"
השר עמיחי שיקלי כתב הערב בתגובה לפיטורי שר הביטחון: "טעינו, לא בזיהוי הצורך הבוער ברפורמה, היא חיונית מאי פעם, אלא באופן ביצועה" | קרא לחשב מסלול מחדש
שר התפוצות עמיחי שיקלי | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

שר התפוצות עמיחי שיקלי התייחס הערב (ראשון) למצב הפוליטי לאחר פיטורי שר הביטחון יואב גלנט מתפקידו וכתב: "צריך להודות ביושר – טעינו בניווט! זה קורה גם לנווטים המנוסים והטובים ביותר".

"טעינו, לא בזיהוי הצורך הבוער ברפורמה, היא חיונית מאי פעם, אלא באופן ביצועה. אני מציע להיענות לקריאתו של בני גנץ שנראה שמגיעה מכוונה כנה ונקייה. לשרטט מפת דרכים מחודשת להמשך החקיקה להציג אותה לציבור ולקבוע מראש כללי משחק שיביאו לידי ביטוי ברור את הכרעת העם שיצא לבחירות בפעם החמישית".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב שיקלי "איפה שאפשר להשיג הסכמה רחבה יותר נעשה זאת ואיפה שלא נכריע. אם אנחנו מאמינים ביכולת להוביל את המדינה חובה עלינו לשים מוזיקה מעט יותר רגועה ולהאט".

"יובהר כאן בצורה חד משמעית אני מקבל לחלוטין את הכרעת סיעת הליכוד שאני חלק ממנה. סומך על שיקול דעתו של רה"מ וחושב שהמתווה המרוכך שהצגנו הוגן ומאוזן אבל האירוע שהתפתח כאן נוגע פחות לתוכנה של הרפורמה ויותר לאווירה הציבורית שנוצרה".

"זו עת חירום ביטחונית, אויבנו מצפון ומדרום חוככים ידיים בהנאה למשמע קריאות הסרבנות ואולי ינסו לאתגר אותנו. אני אומר להם – אל תעזו, אל תנסו אותנו, ביום פקודה נתייצב כאיש אחד מימין ומשמאל דתיים וחילונים מהקיבוץ ומהעיר".

עוד מבחזית החדשות

לסיכום כתב שיקלי "אז כמו בוויז הגם שהיעד הסופי לא משתנה אני ממליץ לחשב מסלול מחדש, כן למרות שאנחנו לגמרי צודקים. פשוט כדי להראות לחברים שלנו שבחרו למפלגות אחרות שקודם כל אנחנו אחים".

אנחנו חייבים לילדים שלנו ליל סדר שבו נשב יחד עם המשפחה שלנו בשמחה, ימי זיכרון שבהם נוכל לשתוק יחד מעל קברי החברים וחגיגות 75 שייזכרו כחגיגות של פיוס ואחווה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים