שיתוף
תגובות
כללי » חה"כ מלול בפניה דחופה ליו"ר הכנסת: פרצה ביטחונית חמורה בביתר עילית
ח"כ ארז מלול קורא לקיים דיון דחוף בפרצה המאפשרת לפועלים פלסטינים להשתמש בתחבורה הציבורית בביתר עילית ללא בידוק ביטחוני
זירת מטען האוטובוס בביתר עילית | צילום: דובר צה"ל

בעקבות ניסיון הפיגוע בביתר עילית שהסתיים בנס ללא נפגעים, פנה ח"כ ארז מלול מש"ס ליו"ר הכנסת חה"כ אמיר אוחנה, בבקשה לקיים דיון דחוף במליאת הכנסת בנוגע לפרצה הביטחונית שמסכנת את חיי התושבים.

לדברי מלול, מאות פועלים פלסטינים רשאים להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית בעיר ביתר עילית ללא שהם עוברים בידוק הביטחוני.

עוד מבחזית החדשות

הנושא עלה לסדר היום הציבורי, לאחר שהתברר שהפלסטיני שהניח את המטען ביום חמישי האחרון עלה על האוטובוס שנכנס לעיר ביתר עילית, בלי שעבר בידוק ביטחוני כלל.

בפנייה ששיגר ליו"ר הכנסת כתב חה"כ מלול: "ניסיון הפיגוע בשבוע שעבר באוטובוס בביתר עילית שבחסדי שמים לא צלח, הציף נושא שהעלו לאחרונה ראש עיריית ביתר עילית מר מאיר רובינשטיין וסגנו מר יהודה עוביידי: עשרות פועלים פלסטינים מהיישובים הסמוכים לביתר עילית עולים לתחבורה הציבורית האמורה לשרת את תושבי ביתר עילית, החיכוך כשלעצמו מסוכן, כמו גם התחמקותם מהבידוק הבטחוני הקיים בדרך מהווה לכאורה פרצה ביטחונית חמורה ומדאיגה. אבקש לדון בנושא זה בדחיפות'".

עוד הוסיף חה"כ ארז מלול: "למרבה הצער, אויבינו מנצלים כל פרצה גם כזו שמסייעת לפועלים פלסטינים לעבוד בישראל, כדי לפגע בנו. ניסיון הפיגוע הוא קריאה לפעולה עבורנו, פעולה שתמנע את הפיגוע הבא. אני מקווה שמערכת הביטחון תענה לקריאה ותסגור לאלתר את הפרצה הביטחונית".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ומה עם הנהגים הערבים שמסיעים את התושבים לבית"ר ???
    צריך להיות אוטובוס רק לציבור החרדי שיוצא מבני ברק מאשדוד

  2. הלוואי שזה היה רק שם במודיעין עילית כל יום בשעות הבוקר באוטבוסים שיוצאים לכיוון בני ברק ובשעות אחר"צ בחזור מגיע מצב ש70%אחוז מאוטובוס סה פלסטינים שבאים מכל הכפרים בסביבה כמובן שאף אחד לא עושה להם בידוק ואפילו לא בודקים שהם לא שבכים ממש סיוט כל יום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים