שיתוף
תגובות
כללי » חה"כ דוד ביטן: "נתניהו היה רוצה להתפשר"
הח"כ הבכיר מהליכוד טוען כי ראש הממשלה מודאג מעוצמת המחאה נגד הרפורמה המשפטית | על המתיחות בקואליציה: "לממשלה הזאת יהיה קשה להחזיק מעמד"
חה"כ דוד ביטן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ועדת הכלכלה, חה"כ דוד ביטן מהליכוד התייחס הבוקר (חמישי) בריאיון ל-ynet לרפורמה המשפטית וטען כי עוצמות המחאה "מדאיגות את נתניהו. אני חושב שנתניהו היה רוצה להתפשר, אבל לא בטוח שהוא עוד שולט באירוע". על המתיחות בתוך הקואליציה אמר ביטן: "לממשלה הזאת יהיה קשה להחזיק מעמד כי כולם מתחרים על אותם קולות".

למרות הדברים, קרא ביטן לחברי האופוזיציה "לרדת מהעץ", והדגיש: "לנו יש רוב. אנחנו יכולים להעביר מה שאנחנו רוצים, שלא יתבלבלו. אפשר להגיע להסכמות". לדבריו, "אם תהיה פשרה זה כבר 10 צעדים מבחינתנו ממה שיש היום. אומרים שאנחנו הולכים לדיקטטורה, אלה שטויות".

עוד מבחזית החדשות

דברי ביטן על המתיחות בממשלה מגיעים על רקע העימות שנרשם אתמול בין השר בצלאל סמוטריץ' לבין שר הביטחון יואב גלנט בכל הנוגע לסמכויות הקשורות בניהול החיים האזרחיים ביהודה ושומרון. על פי ההסכמים הקואליציוניים סמוטריץ' אמור לקבל את הסמכויות הנוגעות למנהל האזרחי ולמתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלא שעד כה זה לא קרה ופינוי הכרם בבנימין אתמול היה הקש ששבר את גב הגמל.

גם השר איתמר בן גביר מתח אתמול ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הפינוי, ואמר כי "לא לנער הזה פיללנו. הצטרפנו לממשלה על בסיס הבטחה של ראש הממשלה שזו תהיה ממשלת ימין מלא מלא. ממשלה כזו, לא אמורה לא לפנות את חאן אל אחמר בגלל שיקולים מדיניים או לא לגעת בבניינים במזרח ירושלים. ממשלת ימין מלא מלא לא יכולה להיות ממשלה שגיבורה רק על יהודים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים