שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ איימן עודה תוקף: "מפכ"ל גזעני, תתפטר!"
ח"כ איימן עודה הגיב לפרסום השיחות בין השר איתמר בן גביר למפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בהם התבטא שבתאי בדברים קשים כנגד המגזר הערבי
איימן עודה | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ח"כ איימן עודה הגיב היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו לפרסום ב-N12 בה דווח על שיחה פרטית בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בהם התבטא שבתאי כנגד המגזר הערבי ואמר: "הם רוצחים אחד את השני, זו המנטליות של הערבים".

בתגובה כתב עודה: "מספר הנהרגים הפלסטינים בישראל עולה פי 7 ממספר הפלסטינים הנהרגים בגדה המערבית, בעזה ובירדן, כתוצאה מהפשיעה. זה לא טבע הפלסטינים, זה טבעו של הממסד הגזעני. בכל מקום בעולם מפכ״ל גזעני כמו שבתאי היה מפוטר ברגע. שבתאי – תתפטר!"

עוד מבחזית החדשות

ממפלגת חד"ש נמסר בתגובה: "בן גביר ושבתאי אינם ראויים להפקיד את ביטחון האזרחים הערבים באחריותם. המפכ"ל והשר לביטחון לאומי הוכיחו שוב כישלון מוסרי ומקצועי בהדלפות מהשיחות שפורסמו הערב בערוץ 12. בן גביר מנצל את דמם של האזרחים הערבים לקידום תוכניותיו הפשיסטית להקמת מליציות המשמר הלאומי, ושבתאי במקביל מתנער מאחריות בטענה שהתרבות הערבית היא אלימה. הם יודעים היטב, שהאלימות בחברה הערבית משתוללת רק בשני העשורים האחרונים בעיקר בשל מדיניות ההזנחה והאפליה הממשלתית שנתנה לכנופיות הפשע המאורגן לצמוח בתוך החברה הערבית ללא שום הפרעה, תוך מעורבות ישירה של סוכני השב"כ הערבים בפעילות כנופיות אלה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כתוב בתורה פרא אדם יהיה לאחיו לא טבע הפלסטינים עלק חח חחח חח איזה דור של עזי פנים דור שהרוצח נקרא צדיק

  2. תומך טרור שיסתום את הפה מי שהולך לבקר מחבלים בבתי חולים צריך להיות מגורש מהארץ ומה לעשות הם רוצחים במנטליות שלהם ולכן אין להם בעיה לרצוח גם תינוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים