שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חה"כ אייכלר: "אני מפרנס את הפקידים הפרזיטים שלא עובדים"
יו"ר ועדת העבודה והרווחה תקף את נגיד בנק ישראל אמיר ירון: "הוא כשל – וצריך לעמוד לדין הציבור" | האשים את פקידי הממשלה: "השלטון לא בידינו, הוא בידי הפקידים"
ח"כ ישראל אייכלר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ ישראל אייכלר יו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת, ויו"ר סיעת יהדות התורה תקף בראיון לכיכר השבת את נגיד בנק ישראל אמיר ירון "הוא (הנגיד) העלה את הריבית ולא הוריד את האינפלציה, לדעתי הוא חייב להתפטר. הוא כשל, וצריך לעמוד לדין הציבור".

לדברי אייכלר "מעמד הביניים נקרעים פה. אברכים באים אליי עם הריבית של המשכנתה, זה נורא ואיום. העלאת הריבית שכל מטרתה הייתה להוריד את האינפלציה לא נבלמה. הוא (הנגיד) צריך לעמוד לדין הציבור על העובדה שהוא העלה את הריבית ולא עצר את האינפלציה. למה רק איש ציבור צריך לעמוד לדין ולעמוד לבחירה? הנגיד החליט להעלות את הריבית וזה לא עזר כלום והאינפלציה עוצרת".

עוד מבחזית החדשות

עוד טען אייכלר "השלטון לא בידינו, השלטון בידי הפקידים שמקבלים משכורת על לא לעבוד.השלטון הוא בידי הדיפ סטייט והכוחות הכלכליים הגדולים במשק, שהם מייקרים את המחירים. השלטון בידיהם. יש הרבה פוטינים שיושבים בכל משרד ממשלתי והם לא השרים ולא סגני השרים".

חה"כ אייכלר טען שחרדים מממנים את החילונים ולא להפך. כשנשאל אם הוא מממן את אלו שלומדים באוניברסיטה, השיב: "ודאי, מהמיסים שלי". לטענת אייכלר "גם החרדים הלא עובדים – רוב המיסים של המדינה הם מיסים עקיפים, מה שאני קונה. מי שקונה דירה או לחם, משלם יותר מ-50% מיסים לאותם פקידים ופרזיטים שלא עובדים. הציבור החרדי עובד ברובו פיזית קשה".

עוד הסביר אייכלר: "האבסורד פה הוא כל כך גדול. רוב המיסים של המדינה זה מ-10% של העשירים, ההייטקיסטים וההון הגדול. העובדים השכירים, חרדים וחילונים, לא ממלאים אפילו 10% מהמיסים".

אייכלר הוסיף שרוב המיסים של המדינה מגיעים מהחברות: "כך שאם אני אומר שהחרדים מממנים את החילונים אני מתכוון ברמה של התשלומים ממיסים הקטנים. המס הגדול שבא מהחברות, שזה 90% מהכנסות המדינה, זה לא חרדים ולא חילונים, זה אולי סינים. למשל, תנובה שייכת לסין. החברות הגדולות משלמות מיסים, לכן כל הסיפור הזה של אני משלם לך, אתה משלם לי הוא שקר. הם לא עובדים בשבילנו, הם עובדים בשביל עצמם. כל אחד עובד בשביל פרנסתו וכך זה טוב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לאשפז ואתמול. אובדן בוחן מציאות מוחלט. אם לא היה עצוב , הייתי בטח צוחקת..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים