שיתוף
תגובות
חדשות » חברה איטלקית מציגה: רכב חשמלי למועדון ה"אולטרה יוקרה"
יצרנית חדשה מאיטליה רוצה להיכנס לשוק המכוניות החשמליות ומציגה רכב פנאי חשמלי מדהים שיעלה על כבישי אירופה בשנת 2025 | המחיר: לא לכל כיס
הרכב החשמלי החדש של אהרה | צילום: Aehra

יצרנית רכב חדשה מאיטליה, בשם אהרה (Aehra), הציגה את הרכב הראשון מתוצרתה. מדובר ברכב פנאי חשמלי אבל מדגם שלא נראה עד כה ובחברה מקווים שהרכב יגדיר מחדש את שוק הרכבים החשמליים. בשלב זה אין לו עדיין שם, אך יש לו עיצוב מדהים והוא צפוי לנוע בכבישי אירופה החל משנת 2025.

אם גם אתה רוצים כזה, תחשבו שוב, אהרה מגדירה את עצמה כשייכת למועדון ה"אולטרה יוקרה" והמחיר של רכב הפנאי העתידי שלה צפוי לנוע בין 160,000-180,000 דולר, לפני מיסים. לשם השוואה, מחירו של טסלה מודל X פלייד בארה"ב עומד על כ-130,500 דולרים לפני מיסים וכ-757,000 שקלים בארץ (כולל מיסים).

עיצוב מדהים | צילום: Aehra
ארבע דלתות נפתחות מעלה | צילום: Aehra

עוד מבחזית החדשות

אמנם מדובר ברכב פנאי לפי הגדרת החברה אך למעט קשתות גלגלים דקות ומושחרות ומרווח גחון מעט מוגבה מראה הרכב אינו מסגיר את ייעודו. הרושם הכללי הוא של מכונית קופה-ארבע-דלתות עתידנית ומרשימה במיוחד.

לרכב של אהרה יש לא פחות מארבע דלתות הנפתחות מעלה (כנפי שחף) וחישוקים "קטנים" מלפנים בקוטר 23 אינץ' (24 מאחור). החזית נמוכה מאוד, למכסה המנוע כנפיים קטנות לשיפור האווירודינמיות והסיומת מאחור אלגנטית במיוחד. הרכב כולל אלמנטים אווירודינאמיים אקטיביים מלפנים ומאחור לשיפור היעילות בתנאים משתנים.

אלגנטית במיוחד | צילום: Aehra

מדובר ברכב גדול: 510 ס"מ אורך, 200 ס"מ רוחב, 164 ס"מ גובה ובסיס הגלגלים משתרע על לפני לא פחות משלושה מטרים.

למרות זאת, החבר טוענת שמשקלו צפוי לעמוד על פחות מ-2 טון, בזכות שימוש נרחב בחומרים מרוכבים וטכנולוגיות מתקדמות ש"רק כעת הגיעו לשוק" על פי הודעת החברה.

בשלב זה הפרטים הטכניים מעטים במיוחד, אולם באהרה מספרים כי הדגם יוצע בהספקים שבין 737 כ"ס ל-804 כ"ס אשר יספיקו למהירות מירבית של 265 ק"מ. טווח הנסיעה הרשמי צפוי לעמוד על קצת יותר מ-800 ק"מ, אולם בשלב זה לא נמסרו פרטים על הסוללות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים