שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זקן מועצת חכמי התורה של ש"ס: משה ארבל ימונה לשר הבריאות והפנים
משה ארבל שמכהן כסגן שר הבריאות והפנים ימונה לשר קבוע "עד אשר אריה דרעי יוכל לחזור לתפקיד" |ההודעה פורסמה בעיתון "הדרך" המזוהה עם ש"ס
שר הבריאות משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת

חבר הכנסת משה ארבל מש"ס, סגן שר הבריאות והפנים, יתמנה לשר קבוע במשרדים אלו. בהודעה שפרסם היום (שני) זקן מועצת חכמי התורה, הרב משה מאיה נכתב: "חברי הכנסת של הסיעה וחברי הקואליציה יפעלו להעביר בהקדם את החוק שיאפשר למנות את דרעי לתפקיד".

בהודעת זקן מועצת חכמי התורה הובהר כי: "הוחלט כי לעת עתה ח"כ משה ארבל ימונה לשר הבריאות והפנים, עד אשר אריה דרעי יוכל לחזור ולהתמנות לתפקיד". ההודעה פורסמה בעיתון "הדרך" המזוהה עם ש"ס.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את אריה דרעי לפני כשלושה חודשים, בעקבות פסיקת בג"ץ שהורתה לו לעשות כן. בישיבת סיעת ש"ס בה השתתף נתניהו אז, הוא התבטא כי הוא מפטר את דרעי "בלב כבד, בצער רב ובתחושה קשה ביותר". שר הפנים השיב באותו מעמד: "שום החלטה שיפוטית לא תמנע ממני מלשרת את בוחרי ש"ס".

ארבל, בן 39 ומכהן כחבר כנסת מאז 2019. הוא נולד בפתח תקווה לאב שהיה פעיל במפלגת ש"ס. בצעירותו שירת בצה"ל ביחידה לזיהוי חללים בפיקוד העורף, וכתובע צבאי במהלך שירות המילואים. יש לו תואר שני במשפטים, ובמשך שנים ניהל מכון שמפעיל כולל לאברכים. ב-2016 מונה לראש המטה של דרעי, ושלוש שנים מאוחר יותר נבחר כחבר כנסת. הוא היה היוזם של שני החוקים שנועדו לאפשר לדרעי לחזור כהן כשר, "חוק דרעי 1" ו"חוק דרעי 2",

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים