שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זעם בקואליציה על הנשיא הרצוג: "תפס צד"
יצחק וסרלאוף, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי תקף בחריפות את נשיא המדינה יצחק הרצוג, שלדבריו לקח צד עוד לפני קריאתו להידברות בנושא הרפורמה המשפטית
שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף | צילום: אסי אפרתי לע״מ

יצחק וסרלאוף, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי (עוצמה יהודית) התראיין היום (שלישי) ל-104.5FM על החקיקה הלילה בכנסת על סעיפי הרפורמה המשפטית. והחוקים שעברו בקריאה ראשונה. וסרלאוף תקף בחריפות את נשיא המדינה, שלדבריו לקח צד טרם קריאתו להידברות.

לטענת וסרלאוף: "השמאל לא מעוניין לא במגעים ולא בפשרה הוא מעוניין בהפגנות אין פרטנר ועד שאין פרטנר אנחנו ממשיכים בחקיקה ללא פשרות. יש מפגינים שרוצים שתהיה רפורמה אבל רוצים לדבר, מבינים את הבעיה שיש רעה חולה שלא טיפלו בה. אנחנו רוצים להשמיע את דברנו, ויש את המפגינים שרק רוצים להפיל את הממשלה".

עוד מבחזית החדשות

על הנשיא הרצוג אמר וסרלאוף: "הנשיא תפס צד, אי אפשר להגיד שמעתי את זה שפשפתי את האוזניים, שהדבר הזה הוא רע, שהרפורמה שהקואליציה מציגה הוא רע וצריך לחלוף מן העולם. זה כשאתה רוצה, קטונתי, אני רוצה להציע טיפ קטן, כשאתה בא לשני צדדים תעשה טובה תבוא כמה שיותר ניטרלי כמבוגר אחראי שרוצה להגיע לאיזה אמצע. האמירות של הנשיא בעניין הרפורמה המשפטית הן לא היו אובקיטיביות, לא היו ניטרליות".

עוד אמר וסרלאוף: "האנשים שלנו יצאו להפגין לפני ארבעה חודשים בקלפי, בצורה דמוקרטית, שלטון החוק נבחר על ידי העם. הכוח שלי מגיע דרך העם, ולא דרך היועמ"ש שאף אחד לא בחר בה. היא רוצה לקבוע לנו מה תהיה המדיניות שלנו, איפה נשמע דבר כזה? זה אבסורד. ההתנהלות שלה היא שערורייתית, היא יועצת משפטית שמקבלת החלטה על עמי אשד מבלי לשוחח עם השר, שהעביר אותו לתפקיד אחר וסמכותו להדיח כל שוטר על פי חוק פקודת המשטרה, היא לא מתקשרת לשר בן גביר להבין על החוסר שהיה, זה מעיד על חוסר מקצועיות".

על שיחותיו עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "אני יודע שהשר בן גביר הוא נלחם והוא יודע להילחם והוא חזק והוא מוביל מדיניות, ישבתי בלשכתו וראיתי שני ניצבים שמתקשרים אליו. זה שר שמוביל מדיניות, בסדר אז יש לחצים על המפכ"ל אני יודע, יש לי לוחצים מהיועמ"ש, ומפגינים לו מחוץ לבית. אז כשמזיזים את הגבינה לא לכולם זה נוח, יש שר בממשלה שמוביל את המדיניות, והשר בן גביר יעשה דברים משמעותיים מאוד. כל הפעולות במזרח ירושלים, תשעה מיליארד למשטרה, גם להוסיף עוד תקנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים