שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זעם במשטרה על פרסום השיחה בין המפכ"ל לשר בן גביר
במשטרה הגיבו לפרסום בחדשות 12, על השיחה הפרטית בין המפכ"ל לשר בן גביר בו הוא התבטא כלפי המגזר הערבי "נדהמים וזועמים"
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

במשטרה זעמו הערב (שלישי) על כך, שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולשכתו מקליטים שיחות אישיות המתנהלות במשרד. תגובת המשטרה מגיעה בעקבות פרסום בחדשות ערוץ 12, ועל פיו המפכ"ל התבטא בצורה בוטה כלפי האוכלוסייה הערבית.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרה נדהמים מכך שהשר ולשכתו מקליטים שיחות אישיות בין השר למפכ"ל, וזועמים על הוצאת דברים מהקשרם בשיחה שעסקה בדפוסי ההתנהגות בחברה הערבית שאינה מסגירה את זהות הרוצחים גם כשידועה לקרובי הקורבנות. התנהלות זו מעמידה בספק את יכולת המשטרה לדווח לשר מבלי שתחשוש לחשיפת מקורות ולעיוות השיחות".

עוד מבחזית החדשות

הרקע להודעת המשטרה היא פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין המפכ"ל לשר לביטחון לאומי בעקבות מקרי הרצח בחברה הערבית. השר דרש להבין אילו צעדים ננקטים בנושא, ואמר: "זה עובר כל גבול". המפכ"ל השיב לו: "אין מה לעשות. הם רוצחים אחד את השני. זה הטבע שלהם. זו המנטליות של הערבים". בתגובה השיב בן גביר: "המפכ"ל, אפשר לעצור את זה, צריך למנוע רצח גם של ערבים וגם של יהודים".

בתוך כך, המפכ"ל שוחח הערב (שלישי) עם יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס, והדגיש את מחויבותו למיגור הפשיעה והגברת הביטחון האישי של האזרחים הערבים, עוד הבהיר המפכ"ל לעבאס כי דבריו הוצאו מהקשרם ושלא הייתה שום כוונה לפגוע באזרחים הערבים שרואה בהם שותפים למאמצים למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית.

עבאס הסתייג מהאמירות שיוחסו למפכ"ל שבתאי וביקש ממנו לחזור בו פומבית. הוא הביע את הערכתו למאמצי המפכ"ל בשנתיים האחרונות במיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים