שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » זה רעיון: זוג קשישים הזמינו 51 הפלגות "זול יותר מבית אבות"
זוג קשישים אוסטרלים הזמינו 51 הפלגות מסביב לעולם כי זה זול יותר מאשר לגור בבית אבות| הם פוגשים את משפחתם בכל פעם שהספינה עוגנת ליד ביתם
קרוז | צילום: מסע אחר

זוג קשישים הזמינו 51 הפלגות לאחר שגילו שיהיה זול יותר להמשיך להפליג מסביב לעולם מאשר לשלם עבור בית אבות. זוג הקשישים מתגורר בים מאז 16 ביוני 2022 ובילה עד כה כמעט 500 ימים על סיפון הספינה יותר מרוב הצוות והקברניט.

בני הזוג יצאו לדרך לאחר שנתיים של סגר קיצוני באוסטרליה בתקופת הקורונה. לאחר הניסיון המאתגר הם החליטו לבלות את ימיהם בהפלגה. לדברי הקשיש: "בסופו של דבר אמרתי לסוכן שלי מה שיבוא שיזמין, זה צריך להיות שיט ארוך".

עוד מבחזית החדשות

רעייתו הוסיפה שהם נהנו מהפלגות לפני היציאה לפנסיה, ואחרי שתכננו עוד כמה חופשות הם הגיעו למסקנה שיהיה להם נוח יותר לחיות על הסיפון במשך שנתיים מאשר לשלם עבור בית אבות.

"זה סגנון החיים שלנו", אמרה, אנחנו לא צריכים לדאוג לנקות את התא שלנו כי יש לנו עוזרת. היא הוסיפה: "לאן עוד אתה יכול ללכת לאחר שאתה הולך לארוחת ערב. במשך היום יש לנו כל הזמן פעילויות".

בשיחה עם A Current Affair, אמר הקשיש: "עכשיו, אנחנו לא צריכים לשטוף יותר, או לסדר את המיטה. אנחנו לא יודעים איך לעשות כי לא עשינו את זה כל כך הרבה זמן, אז עכשיו אנחנו צריכים להישאר על הסיפון רק כדי לחיות". ולגבי המשפחה, בני הזוג רואים את משפחותיהם, בכל פעם שהספינה עוגנת ליד ביתם.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים