שיתוף
תגובות
חדשות » התפרעויות בחווארה: מתנחלים הציתו רכבים ויידו אבנים
עשרות מתנחלים הגיעו לחווארה במחאה על הפיגוע הקשה בעלי | הפלסטינים דיווחו על ארבעה פצועים במהומות ועל שני כלי רכב שהוצתו
הצתת רכבים בחווארה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

בעקבות הפיגוע הקשה בעלי, שבו נרצחו ארבעה יהודים, הגיעו הערב (שלישי) עשרות מתנחלים לחווארה, יידו אבנים על כלי רכב באזור מערב רמאללה, הציתו שני כלי רכב בחווארה וניסו להצית בית בכפר. הפלסטינים דיווחו כי ארבעה נפצעו.

הצתת מכוניות בחווארה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

בצומת בית פוריק שבשומרון תועד חייל יורה באוויר לאחר שמתנחלים סירבו להתפנות מהכביש. מדובר צה"ל נמסר כי "עשרות ישראלים התקהלו בכניסה לבית פוריק בניסיון להיכנס לכפר. כוח צה"ל שהגיע למקום פיזר את ההתקהלות, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ובירי לאוויר. האירוע יתוחקר".

עוד מבחזית החדשות

במערכת הביטחון חוששים מפני פעולות נקם ומהומות בחווארה, בדומה לאירועים שהתרחשו בכפר אחרי רצח האחים הלל ויגל יניב ז"ל. כוחות הביטחון נערכו כדי לחצוץ בין המתנחלים לערבים ברחבי יהודה ושומרון. בתום הערכת מצב, הוחלט על תגבור כוחות צה"ל ביהודה ושומרון.

מתחקור ראשוני של הפיגוע עולה כי שני מחבלים, שהיו חמושים ברובי M-16 וסכינים, פתחו באש לעבר מסעדה בכניסה ליישוב עלי. בהמשך, ירו המחבלים לעבר גבר בן 38 ששהה במתחם ופצעו אותו באורח בינוני. אזרח חמוש שהיה במקום הגיב בירי ונטרל את אחד המחבלים. המחבל השני גנב רכב טויוטה שהיה מונע ונמלט מהזירה.

כשעתיים לאחר שנמלט, אותר המחבל סמוך לכפר טובאס שבמזרח השומרון וחוסל על ידי כוחות שב"כ וימ"מ. המחבל ככל הנראה נטש את הרכב הגנוב ועלה על מונית. המחבל השאיר במכונית הגנובה את רובה ה-M-16 ששימש אותו לביצוע הפיגוע.

הצטרפו ועקבו אחר

7 תגובות

  1. "כוחות הביטחון נערכו כדי לחצוץ בין המתנחלים לערבים ברחבי יהודה ושומרון"
    מדוע אתם משתמשים במונחים של תקשורת השמאל "מתנחלים"? המילים מתיישבים או תושבי האיזור, נאותות הרבה יותר

  2. אין עורך לאתר הזה? למה שמים כותרת על התפרעויות ואין דיווח על רצח יהודים? נותנים כותרת לשגריר? הפכתם לשופר של השמאל?

  3. מתנחלים לא עושים גברים כאלה. כנראה דסה היחידה היהודי שבשב"כ. שהם עטבדים אצל השב"כ ונראים מתנחלים. תעמולה של השולטים בשב"כ מהשמאל ששונאים יהודת להכפיש את היהודים בעיני החילונים והגויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים