שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » התנועה לאיכות השלטון: המשטרה מתפקדת "כמשטרה הפרטית של בן גביר"
התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה לבג"ץ כדי שתאפשר לה לקיים הפגנה בכיכר יק"א מול משכן הכנסת. אליעד שרגא: "עליהם לאפשר לנו למחות כפי שהיה בעבר"
הפגנה בתל אביב | צילום: יאיר פלטי

התנועה לאיכות השלטון הגישה הבוקר (ראשון) עתירה לבג"ץ כדי שהמשטרה תאפשר להם לקיים הפגנה בכיכר יק"א (כיכר המנורה) מול משכן הכנסת. לטענתם, המשטרה מנסה "לצנן את המחאה" ומאפשרת את קיום ההפגנה רק במורד רחוב קפלן. עוד הם טענו כי בעבר המשטרה אפשרה גישה לרחוב קפלן משני הכיוונים, וכי ההפגנות התקיימו גם על הדשא מול הכנסת.

עוד מבחזית החדשות

יו"ר התנועה, עו"ד דר' אליעד שרגא אמר כי: "משטרת ישראל מתעקשת לתפקד כמשטרה הפרטית של השר איתמר בן גביר, ומנסה לרפות את ידיה של המחאה. אנו מזכירים לממשלה כי כל עוד ההפיכה המשטרית של נתניהו לא יצאה לפועל מדינת ישראל היא עדיין דמוקרטיה, ועליהם לאפשר לנו למחות כפי שהיה בעבר. נראה שמי שהשר האחראי על המשטרה מנסה לפגוע בחופש המחאה ולצנן את ההפגנות, ואנו נעמוד איתן מולו ולא נאפשר זאת".

כזכור, לפני כחודש דרשה התנועה ממפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, לשמור על זכות המחאה של אזרחי המדינה, על רקע הדיווחים בתקשורת כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתכוון לנקוט ביד קשה כנגד מפגינים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מעניין שבן גביר חושב הפוך שהמשטרה מתפקדת לפי הגמחות של תנועה לאיכות השלטון. מה שברור הוא שהשמאל מפירי חוק בחסימת כבישים וגם מיפר הורואות המקילות של המשטרה וכמו השמאל נשאר הקוזק הנגזל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים