שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » התנגשות בלתי נמנעת: יריב לוין במתקפה חסרת תקדים על היועמ"שית
הוועדה לבחירת שופטים
לוין שלח מכתב ליועמ"שית ובו ביקש ייצוג פרטי בעתירה בבג"ץ בנושא כינוס הוועדה לבחירת שופטים | "הותרתי באפילה, בסמוך מאוד למועד האחרון להגשת התגובה מטעמי"
שר המשפטים יריב לוין | צילום: חדשות 12

שר המשפטים יריב לוין שלח היום (רביעי) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ובו ביקש להודיע על ייצוג פרטי בעתירה בבג"ץ בנושא כינוס הוועדה לבחירת שופטים.

"באופן תמוה, איש ממשרדך לא יצר קשר עם הח"מ בעניין העתירות בנושא שבנדון, וזאת אף בחלוף ימים לא מעטים מאז הגשתן", נכתב מטעם שר המשפטים ליועמ"שית, "רק בעקבות פנייתי למשרדך בעניין, התקיימה פגישה בנושא. אולם, גם במהלך פגישה זו לא ניתנה לי כל תשובה הן באשר לעצם החלטתך לעניין ייצוגי בעתירות, והן לעניין התשובה שעתידה להינתן על ידך לבג"ץ".

עוד מבחזית החדשות

"מאז אותה פגישה חלף למעלה משבוע, עד שפנית אלי וביקשת לדבר אתי בעניין זה. בשיחת הטלפון שקיימנו למחרת הודעת לי את החלטתך לייצג אותי בעתירות שבנדון אך ציינת כי את חולקת על עמדתי באשר להיותה של סמכות כינוס הוועדה, וכי תביאי לידי ביטוי את עמדתך זו גם בתשובה לעתירה, לצד הבאת עמדתי".

בנוסף טען לוין כי "גם בסטנדרטים הלא מקובלים וחסרי התקדים בהם מתנהל הייעוץ המשפטי לממשלה בהובלתך, מדובר בשיא נוסף של יחס מזלזל, ורמיסת זכותי הבסיסית כבעל דין לקבל ייצוג הולם בבית המשפט, בעתירות המופנות כלפי. הותרתי באפילה, בסמוך מאוד למועד האחרון להגשת התגובה מטעמי, והותרתי בפועל ללא ייצוג וללא יכולת להבטיח שעמדתי תובא במלואה בפני בית המשפט, מהווים פגיעה קשה בזכויותיי כבעל דין, כשר בממשלה, בזכויות הציבור בשמו אני פועל, ופגיעה קשה בהליך המשפטי עצמו".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. בית המשפט ,בלי ששמנו לב,שולט במדינה.בית המשפט הוא הממשלה.חיות היא ראש הממשלה,ממשיכת דרכו של נשיא בית המשפט הקודם.הדקטטורה בעיצומה.

  2. לקחו איש קטן ואפור שאף אחד לא הכיר את שמו ופתאוםהוא מפורסם. נראה לכם שיוותר על הכוח? ורוטמן אותו הדבר. איש קטן ואפרורי

  3. משתינה עליו מהמקפצה
    והוא רק מתבכיין
    תאמינו לי גלי תותחית
    עושה מה שבא לה
    החוק לא מעניין אותה
    גם הממשלה וחבריה לא מעניינים אותה
    היא או חיות סוגרות פינה עם כמה עותרים
    הם מגישים עתירה מצוצה האצבע
    והוא מכניסה את הממשלה
    לרעידות.
    ככה מחזיקים בגרון

  4. השתלח ביועמשית? דווקא נשמע יותר ביקר את היועמשית על התנהגותה הלא מקובלת.
    בואנה איזה קליבר היועמש במדינת ישראל, מי צריך ממשלה שיש יועמש. אם נניח שפטל היה היועמש היינו מסודרים, אמנם היה דרג לא נבחר אבל לפחות ימני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים