שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » התכוננו: "ההתנגדות לא תהיה פעם בשבוע אלא עניין יומיומי"
רועי נוימן, מראשי המחאה הזהיר: "מתכננים עוד כמה הפתעות שנמנעו מהן" | המחאה השבוע: "רביעי יתרכז בנתב"ג וחמישי יתרכז בהחרפת ההתנגדות"
פקק תנועה | צילום: MarkMark, שאטרסטוק

ראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט הודיעו אמש במהלך עצרת המחאה המרכזית בתל אביב כי cיום חמישי הקרוב ייערך "יום ההתנגדות" נוסף, תחת הכותרת ״יום החרפת ההתנגדות״. גם ביום רביעי הקרוב, מתכוונים ראשי המחאה לשבש את המראתו של נתניהו לברלין.

רועי נוימן, מראשי המחאה, התראיין הבוקר (ראשון) ל-103FM ועדכן: "מצפה לנו שבוע גורלי ומכריע לדעתי, הם מתקדמים עם החקיקה ואנו מתקרבים לקריאה שנייה ושלישית. נלווה את ראש הממשלה לברלין כמו שעשינו בשבוע שעבר. זה אחד ממופעי הניתוק הכי גדולים שראיתי, הוא לא מוכן לעבור ליד האזרחים שלו אלא מרחף מעלינו. הוא צריך להישאר בארץ בימים הללו".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר נוימן "גם כשהוא עובר מעל, הוא סוף כל סוף רואה את האנשים שמתנגדים למה שהוא מנסה לעביר. אני לא בטוח שהוא מקשיב. זה נדמה כאילו הוא בחדר אטום ומסרב לראות מה שקורה במדינה. קראו לנו בכל שם אפשרי, הוא נבחר כדין והוא ראש ממשלה שהיה לגיטימי, לאף ממשלה אין לגיטימציה להפוך את ישראל לדיקטטורה. כשראש ממשלה קורה להלום בי ובחבריי וששריו קוראים לנו בוגדים, בשבילי הוא כבר לא לגיטימי, הוא כבר לא ראש הממשלה שלי".

לדבריו, "יום רביעי יתרכז בנתב"ג וחמישי יתרכז בהחרפת ההתנגדות, אנחנו מתכננים עוד כמה הפתעות שנמנענו מהן. כמו שבן גביר אמר בעצמו, חלק מהבעת התנגדות בדמוקרטיה זה לחסום כבישים. אנחנו עושים את זה בעצב רב, אין לנו ברירה אלא להגיע למקומות האלה. הם הביאו אותנו למצב שאין לנו ברירה. כשנתקרב לקריאה שנייה ושלישית זה לא יהיה פעם בשבוע אלא עניין יומיומי".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני מתפללת ומקווה שאזרחים מהצד הימני לא יצאו להשיב לכם. עדיף שישבו בבית, כי ממילא אתם מאבדים תומכים, ומהפגנה להפגנה כוכחם יורד כי גם האזרחים מהצד השמאלי יודעים כמה נזק אתם מביאים למדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים