שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » התחנה המרכזית בתל-אביב תפונה
בתום מו"מ
מיכאלי: "מהיום הראשון שלי במשרד התחבורה, האצתי יחד עם הצוות המקצועי ועם מנכ"לית המשרד את העבודה על פינוי התחנה המרכזי"
אוטובוסים של חברת קווים, אילוסטרציה | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

בתום מו"מ ממושכים בין משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, עיריית תל-אביב, משרדי השיכון והאוצר, ורשות מקרקעי ישראל; הושגו הסכמות על פינויה של התחנה המרכזית בתל-אביב.

עם כניסת השרה מיכאלי לתפקיד ובהנחייתה החלו גורמי המקצוע במשרד התחבורה, בראשות מנכ"לית המשרד, להאיץ את עבודת המטה ולקדם את ההסכמות הנדרשות על מנת שהתחנה, אשר מהווה מפגע עבור תושבי דרום תל אביב, תפונה. במסגרת ההסכמות יועברו האוטובוסים למתחמים חלופיים ומשם ימשיכו לפעול ולשרת את תושבי העיר, והנוסעים בכללותם.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "מהיום הראשון שלי במשרד התחבורה, האצתי יחד עם הצוות המקצועי ועם מנכ"לית המשרד את העבודה על פינוי התחנה המרכזית בתל אביב. בעבודה מאומצת של הצוות הגענו להסכמות גם עם עיריית תל אביב, גם עם מנהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון וגם עם חברת נצבא, והיום אני גאה ושמחה לבשר שהתחנה המרכזית בתל אביב תפונה.

"זה לא יקרה מחר בבוקר, אבל המפגע הזה שהוא גם סביבתי, גם בריאותי וגם תחבורתי במידה לא מבוטלת יפונה ממקומו. אז תודה רבה לכל אלה שכל כך התאמצו בשביל לעשות את הדבר הנכון הזה, וממש בזמן הנראה לעין אנחנו נראה מקומות חלופיים, יותר אוטובוסים חשמליים, שירות יותר טוב ופחות התחנה המרכזית המזהמת של תל אביב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים