שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » השתלות שיניים מתקדמות לשחזור פונקציונאלי ואסתטי של השן המקורית
במסגרת עולם רפואת השיניים יכול כל מטופל בישראל ליהנות כיום מאפשרויות מתקדמות של השתלות שיניים
השתלת שיניים | צילום: Freepik

טכנולוגיה רפואית זו התפתחה משמעותית במרוצת העשורים האחרונים, ומציעה כיום אפשרות לשחזור מושלם של השן המקורית שאבדה – הן שחזור אסתטי והן שחזור פונקציונאלי (שימושי).

מה כולל ההליך המתקדם הזמין כיום בישראל של השתלת שיניים וכיצד הוא נעשה בפועל? עד כמה מציע הליך זה תחליף הולם עבור השן המקורית, אשר נפגעה או אבדה לחלוטין כתוצאה ממחלה או תאונה?

השתלת שיניים בימינו – כיצד זה נעשה ומה כולל התהליך?

השתלות שיניים בתל אביב ובמרפאות מתקדמות שונות בישראל מהוות כיום הליך רפואי מתקדם יחסית, המאפשר לשחזר שיניים שנפגעו ואבדו בצורה טובה כל כך עד כי המטופל/ת עצמם נוטים לשכוח לאחר זמן מה כי בפיהם נמצאת שן מושתלת ומלאכותית.

עוד מבחזית החדשות

ההליך המתקדם של השתלת שיניים כולל החדרה של שתלים דנטליים (ברגים זעירים מטיטניום, לרוב) אל תוך עצם הלסת. לאחר החדרת השתל עצם הלסת מתעבה במשך כמה חודשים סביב השתל, וכך קולטת אותו אליה. אל השתל הדנטלי מחובר מבנה – רכיב מתכתי זעיר אשר מוברג אל השתל מצד אחד, ובולט החוצה מהחך מצד שני. אל החלק הבולט החוצה מדביקים כתר, אשר מיוצר באופן פרטני על מנת לשחזר בצורה מושלמת את אותה שן ספציפית. הכתר מיוצר במיוחד עבור אותו מטופל ועבור אותה שן, ומעוצב בצורה המדויקת ובגוון הספציפי שאפיינו את השן המקורית.

לאחר שתהליך זה מסתיים (מדובר בסך הכל בכמה פגישות בודדות, הנערכות לאורך כמה שבועות או חודשים), אנו יכולים ליהנות שוב ממערכת שיניים מושלמת לכל דבר ועניין, כאילו שמעולם לא איבדנו שן. היכנסו למידע על מחיר השתלת שיניים . 

שחזור מושלם מכל בחינה של השן המקורית

ההליך המתואר לעיל של השתלות שיניים קיים בעולם רפואת השיניים כבר כמה עשרות שנים, אך בשנים האחרונות שוכלל עד לרמת שלמות של ממש. למה הכוונה? לאופן בו מתפקדים שתלים בשיניים לאחר שמסתיים תהליך ההשתלה וההחלמה.

שתלים לשיניים כיום (לפחות כאלו הנעשים ברמה גבוהה ומספקת) מתפקדים בצורה מושלמת בדיוק כמו השן המקורית, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פונקציונאלית.

מבחינה אסתטית, מייצרים כאמור כל כתר באופן פרטני על מנת לדמות באופן מושלם את השן המקורית, כך שלרוב לא ניתן כלל להבחין בכך שמדובר בשתל ולא בשן "מקורית".

עוד מבחזית החדשות

מבחינה פונקציונאלית, מתפקדות שיניים מושתלות בדיוק כמו שיניים "טבעיות" ומקוריות – מדובר בשתלים חזקים ועמידים אשר מתפקדים בדיוק כמו השיניים האחרות בפה, ומאפשרים לנו לאכול ולעשות את כל מה שהיינו עושים עם מערכת השיניים המקורית והמושלמת שהייתה לנו לפני שאיבדנו את אותה שן.

רובנו נאבד שן (או כמה שיניים) במהלך חיינו, כתוצאה מתהליכים טבעיים של מחלות שיניים או חניכיים, שחיקה או תאונות למיניהן. החדשות הטובות הן כי הטכנולוגיה הרפואית של ימינו מאפשרת לשחזר את אותן שיניים באופן קרוב מאוד למושלם, מכל בחינה רלבנטית וחשובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים