שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השתגע לגמרי: אהוד ברק שיתף סרטון על נתניהו "כמו היטלר וסלובודן מילושביץ"
הזוי
ראש הממשלה לשעבר שיתף את דבריו של פרופ' יצחק אדיג'ס, שטען כי רה"מ מתכוון להמשיך ולשלוט גם במחיר של הרס המדינה: "מתאבד ולוקח איתו את המדינה"
אהוד ברק

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שיתף סרטון בפייסבוק ובו הוא מאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוא "מתאבד ולוקח איתו את המדינה", כפי שעשו לדבריו גם אדולף היטלר, דונלד טראמפ ומנהיגים אחרים בעבר.

לצד הסרטון ששיתף כתב ברקן: "צפיית חובה. האם נתניהו בלתי כשיר מנטלית לנהל מדינה? יצחק אדיג'ס, יועץ בינלאומי מוביל בנושאי מנהיגות בחוות דעת מטלטלת".

עוד מבחזית החדשות

לדברי אדיג'ס, ישנו דפוס שחוזר על עצמו אצל חלק מהמנהיגים, שבו אחרי שהם עולים לשליטה, הם לא מרשים לעצמם להפסיד. "אין דבר כזה להפסיד, אז הוא מתפתל ומשקר ועושה הכול כדי לא לתת את השליטה", אמר. "זה עד כדי כך, שהוא גם יהרוס את מה שבנה אם הוא לא יכול "to control it", לנהל את זה, להיות בבקרה".
הוא הדגים זאת באמצעות סלובודן מילושביץ', נשיא סרביה בין 1989 ל-2000, שמילא תפקיד מכריע בהתפרקות יוגוסלביה ובמלחמות שפרצו בבלקן. "אמרתי לו שהוא לא יכול לגרש את האלבנים מקוסובו, לאן יילכו שני מיליון אנשים", אמר אדיג'ס. "אתה לא יכול להרוג את כולם. אתה תגרש אותם לאלבניה, נכון? זה המקום היחיד, אבל יוון לא תרשה לך, כי היא חברה בנאט"ו ולא רוצה מוסלמים בצפון ומוסלמים בדרום. נאט"ו יתקפו אותך, תקשיב לי. הוא אמר לי שיהיה בסדר, ואתם יודעים מה קרה".

"ראיתי את התופעה הזאת כשהם לא יכולים לשלוט, הם לא מסתכלים בריאליות, לא מסתכלים במציאות, לא רואים את המציאות", הוסיף הפרופסור "הם קשורים בצורה נוירוטית לשליטה, וכדי לא לאבד את השליטה הם מוכנים להרוס את המדינה וזה מה שקרה גם עם היטלר".

לדבריו, "היטלר בזמנו נתן הוראה, כשמדינות הברית התקדמו לעבר ברלין, לשרוף את גרמניה. לשרוף, להרוס את כל גרמניה, להרוס את הכול, כי לא מגיע לגרמניה להתקיים אם היא לא ניצחה במלחמה הזאת. הוא היה מוכן להרוס את כל המדינה כי הוא לא יכול היה לשלוט בה יותר. זה מה שקרה גם למילושביץ', זה מה שקרה גם לטראמפ כשהוא הפסיד בבחירות ונתן הוראה להפסיק את המינוי של הנשיאות. וזה מה שקורה עכשיו לביבי".

עוד מבחזית החדשות

לטענת אדיג'ס, "נתניהו מתאבד ולוקח את המדינה יחד איתו. "אם אני לא יכול לשלוט, לא מגיע לכם להתקיים". זה משהו פסיכולוגי, חולני ומסוכן ביותר. הוא מסוגל לעשות עוד מעשים כדי להישאר בשלטון, וכשהוא לא יכול לשבת בשלטון הוא יהרוס ויהרוס ויהרוס ללא סוף. הוא לא עושה את זה כי הוא נמנע מללכת לבית הסוהר, שזה מה שחשבתי עד עכשיו, לא. זה הרבה יותר מזה. "אם אני לא יכול לשלוט, אני אהרוס את הכל". משהו פסיכולוגית, חולני ומסוכן ביותר. מוכרחים להוריד את נתניהו מהשלטון. מה שמחזיק אותו זה החרדים והמתנחלים, הם משתמשים בו ויחד איתם הוא יהרוס את הכל. אנחנו באמת באמת לפני חורבן הבית".

מהליכוד נמסר בתגובה:: "אהוד ברק, ירד סופית מהפסים. לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו "גופות צפות בירקון" ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר. אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כל הפוסל במומו פוסל….. מהצער שהוא לא יכול לשלוט הוא מוכן שתישרף המדינה….
    חלאת אדם!!

  2. כל הפועל במומו פוסל….. מהצער שהוא לא יכול לשלוט הוא מוכן שתישרף המדינה….
    חלאת אדם!!

  3. בסהכ האיש צועק גנב גנב
    אבל על ראש הגנב בוער הכובע
    הכל נכון אבל…מי שהפסיד בבחירות זה אתה אהוד…ומי ששורף את המדינה זה אתה אדוני הגנרל לשעבר שורפים ממש ..האיילון בקפלן בהסברה הבין לאומית פשוט שורפים את המדינה כי הפסדתם..מה עושה נתניהו?מה שמצפים מראש ממשלה כגון לחוקק חוקים ולמשול
    מה לא מסתדר לך כאן
    שלא אתה קובע מה קורה
    הרי בעוד שנתיים או שלש שנים תוכל לחזור למשול בעצמך כמובן אם תבחר בבחירות דמקרטיות כי הפיכה שלטונית לא ניתן לך לעשות כאן..ואז..תוכל לחוקק חוקים בעצמך …למשל כמו להציף גופות בירקון או כל מיני דברים אחרים ששמעתי שעוהרים לך בראש הנרקסיסטי והמעוות שלך…עד אז שחרר אותנו ממך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים