שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר עמיחי אליהו על ההפגנות בארה"ב: "המפגינים מנוולים, הם לא אחים"
"אחים חורגים"
ראש הממשלה נחת בניו יורק, והמוחים חיכו להם ליד המלון ב-4 לפנות בוקר | השר אליהו תקף את המפגינים: "מנוולים שמטנפים עלינו"
שר המורשת ח״כ עמיחי אליהו | צילום: דור סיתהכל

בריאיון ל-ynet הבוקר (שלישי) כינה השר עמיחי אליהו את המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית "מנוולים, חבורה של BDS".

היום לפני הצהריים נחת ראש הממשלה בניו יורק, ובמשך היום הוא צפוי להיפגש עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, נשיא טורקיה רגי'פ ארדואן ונשיא פרגוואי סנטיאגו פניה. מחר צפוי ראש הממשלה להיפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, וביום שישי ינאם נתניהו בעצרת האו"ם.

עוד מבחזית החדשות

שגריר ישראל בארצות הברית מייק הרצוג ושגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן קיבלו את פניהם של בני הזוג נתניהו ובקרבת המלון המתינו לראש הממשלה ולרעייתו עשרות מפגינים עם דגלים שקראו "בושה" והניפו שלטי מחאה עם הכיתוב "חייבים להתנגד" באנגלית.

"מי שפוגע היום במעמד הבינלאומי של מדינת ישראל זה אותם מפגינים", אמר שר המורשת אליהו מעוצמה יהודית. "הם לא אחים. הם מלכלכים על מדינת ישראל בכל מקום. שמעתי את זה מדיפלומטים זרים שבאים ואומרים – הם פוגעים בכם, הם מספרים לנו עליכם שקרים. זו חבורה של אנשים שפוגעים בכולנו. לא מטנפים על מדינת ישראל בעולם. לא מלכלכים על מדינת ישראל בעולם".

"זה לא מדינה של אבא שלהם, זו המדינה של כולנו", תקף השר אליהו את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית. "זה חבורת מנוולים שמוכנים לשפוך את התינוק עם המים, לעקור למדינה הזו שתי עיניים. ריבונו של עולם, מי שמכם, חבורת BDS, אתם לא אחים שלנו, אתם פוגעים בכל האינטרסים של מדינת ישראל".

נדב גלאון, ממובילי המחאה, כינה את דברי השר "הסתה פר-אקסלנס". לדבריו, "אליהו הכהניסט, ניסים ואטורי, טלי גוטליב וכל אלה למעשה אומרים את האמת, בלי להוציא הבהרות ובלי פילטרים הם הם הפנים האמיתיות של ממשלת נתניהו, שרוצה להפוך את ישראל לדיקטטורה".

בעיניהם, אמר גלאון, "כל מי שמתנגד למדיניות הממשלה הוא אויב, בוגד, מנוול וצריך לשים אותו בכלא, ועוד שלל אמירות שנאמרו פה נגד מפגינים שהם ישראלים פטריוטים שאוהבים את המדינה. אנשים שיפגינו בניו יורק הם הפנים היפות של עם ישראל והעם היהודי".

עוד מבחזית החדשות

ח"כ אפרת רייטן (העבודה) אמרה ל-ynet לגבי ההפגנות נגד ראש הממשלה בארה"ב: "הם עושים הכול לפי החוק, שימו לב שאף אחד לא עוצר אותם. אם לא הייתי חברת כנסת והייתי בניו יורק, הייתי מצטרפת לאחת ההפגנות". רייטן התייחסה גם לריבוי ארגוני המחאה, ואמרה כי "מה שמדביק את כל הארגונים זו חרדה איומה ועצומה".

איל נווה, ממובילי "מחאת המילואימניקים" נגד המהפכה המשפטית, שנמצא בניו יורק, אמר ל-ynet כי "נתניהו מסמל את כל מה שאנחנו לא רוצים במדינה הזו. הוא לא מנהיג, הוא מסית, משקר, משסע וקורע את העם, ומוביל אותנו למלחמת אזרחים". נווה הוסיף כי למוחים נגד נתניהו בארה"ב "יש עוד הפתעות בדרך".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. עמיחי אליהו, מאיפה צצתה פתאום כהנסית עלוב, מי אתה שתטיף מוסר ומהי דמוקרטיה. המפגינים הם מהטובים באזרחי המדינה שעשו ועושים דבר אחד או שנים למען המדינה. מקווה למען כולנו שאתה עם כל הימין המטורלל תעופו מחיינו…

  2. אכן. לא אחים של הפרזיט הזה. בלי רפואה, גיל התמותה הממוצע ירד ל 62 שנים (כולל המיוחסים שייחיו יותר כי ייסעו לחו"ל בשביל טיפולים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים