שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר לשעבר דן מרידור: "הציבור לא מבין עד כמה מזעזע הולך להיות פה"
דן מרידור שכיהן בעבר כשר מטעם הליכוד, התייחס למכתב היועמשי"ת לנתניהו, בו הבהירה לו כי עליו להימנע ממעורבות בכל הנוגע לרפורמה במערכת המשפט
דן מרידור | צילום: אלכס קולומויסקי

דן מרידור, שכיהן בעבר כשר מטעם מפלגת הליכוד, התראיין היום ל-103FM על הסערה במערכת הפוליטית בעקבות המכתב ששלחה היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה לראש הממשלה ובו הבהירה לו כי עליו להימנע מהתערבות ברפורמה במערכת המשפט בשל ניגוד העניינים בו הוא מצוי בעקבות המשפט המתנהל נגדו.

השר לשעבר מרידור נשאל האם לדעתו עתידה היועמשי"ת להכריז על נבצרות ראש הממשלה, והוא השיב: "תראה, אתה מבקש ממני להתנבא, אינני יודע מה היא תעשה. אני חושב שהגענו לקצה, יש פה מערכה: אדם שהוא היום ראש הממשלה, מערכת אכיפת החוק העזה להתעסק אתו, להעמיד אותו לדין והוא הכריז מלחמה על המערכת".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר מרידור: "זה הגיע לכך שהוא מוכן לתת יד לשינוי שיטה שהוא תמיד התנגד לה, שהיה תמיד משהו הזוי בשולי המחנה כמו הדברים של יריב לוין שאיש לא לקח אותם בליכוד ברצינות, גם לא נתניהו, והוא חיפש קבלן הריסות, מצא אותו, והמערכת עומדת תחת מתקפה, ויש סיכוי שהמתקפה הזו תצליח והתוצאה תהיה שאנחנו חיים את החודשים האחרונים של 75 שנות ישראל הדמוקרטית, עם מערכת עצמאית של שיפוט עם שגיאות ועם הצלחות וכן הלאה. זה דבר שלא היה כמוהו".

באשר לטענת ראשי הקואליציה, כי היועצת המשפטית לממשלה מצויה בניגוד עניינים, אמר מרידור: "זה לא שהיא המציאה איזה נורמה חדשה, זה ההתחייבות של נתניהו שהוא מפר אותה, אז אין פה בכלל שאלה של ניגוד עניינים. שנית, תאר לך שמישהו אחר שמאשימים אותו בעבירה חמורה מתנפל על היועמ"ש, מרביץ לו, פוגע בו פגיעה, הוא לא יכול להתעסק בזה כי הוא בניגוד עניינים? ברור שהמערכת המשפטית היא זו שהעמידה לדין את נתניהו, ושם הוא עומד להישפט או נשפט בימים אלה, ואם כך אז צריך לומר שאולי השופטים גם כן בניגוד עניינים, הרי הוא רוצה את השופטים האלה להפוך לכפופים לו, הם יצטרכו בקואליציה לבקש אותו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מר מרידור צודק הולך להיות מלחמת אחים באש חיה אבל זה לא בגלל הריפורמה אלא בגלל אנשים שקרנים שמוכרים שקרים במחיר חיסול מדינת ישראל רק כי את גיבובי המילים שלו המופיעה בכתבה כדי להבין עם מי יש לנו עסק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים