שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השר כהנא מינה פרויקטור למירון "האירוע יהיה שונה"
ניצב בדימוס
כזכור, לפני כשבועיים קיבלה הממשלה החלטה כי השר לשירותי דת יקבל את האחריות הכוללת לאירוע מירון, וימנה פרויקטור מטעמו עד לסוף חודש דצמבר
הפרויקטור צביקי טסלר | צילום: דוברות משטרת ישראל

השר לשירותי דת, מתן כהנא, הודיע היום (שני) על החלטתו למנות את ניצב בדימוס צביקי טסלר לפרויקטור מירון לקראת הילולת הרשב"י שתערך השנה. המינוי הוא יישום המלצות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית.

תפקידו של הפרויקטור לתכלל ולנהל את קיום ההילולה אל מול כלל הגורמים הרלוונטים, ובכפוף לשר לשירותי דת. כזכור, לפני כשבועיים קיבלה הממשלה החלטה כי השר לשירותי דת יקבל את האחריות הכוללת לאירוע מירון, וימנה פרויקטור מטעמו עד לסוף חודש דצמבר 2021.

טסלר, בן קיבוץ יבנה, שירת בצה"ל כמפקד טייסות בחיל האוויר, בתפקידו האחרון בצה"ל כיהן כראש מטה פיקוד העורף בדרגת תא"ל. בין השנים 2019-2016 שירת טסלר במשטרת ישראל כראש אגף התכנון והארגון, בדרגת ניצב.

השר מתן כהנא ברך על המינוי ואמר: "ממשלת ישראל הפקידה בידי את האחריות על חגיגות ל"ג בעומר במירון השנה. אירוע מירון הקרוב יהיה שונה לחלוטין מהאירועים שהיו במקום עד כה – ביטחון החוגגים בהילולה יהיה הפעם מעל הכל. ניהול ההילולה במירון מצריך ידע ונסיון עשיר בהבנת אירועים מורכבים. לצביקי טסלר יש את הכישורים והידע לנהל אירוע שכזה, המצריך ראיה רוחבית, תכנון וחשיבה מערכתית, לצד הבנה ורגישות כלפי הפוקדים את ההר בזמן ההילולה".

תא"ל (במיל') צביקי טסלר: "האסון הנורא שהתרחש בשנה שעברה, מחייב אותנו לפעול בחרדת קודש ומתוך אחריות עצומה. לא אחסוך במאמצים לקיים מסורת אבות תוך שמירה קפדנית על כללי הבטיחות ועל שלום הציבור. אני מקבל עלי את התפקיד מתוך תחושת של אחריות גדולה ומצפה לשיתוף פעולה איכותי עם כלל הגורמים".

כזכור פרסמנו כי כהנא יוזם מהלך לפיו בהילולה תתקיים הדלקה אחת של רב ממלכתי, זאת בניגוד להמלצה המפורשת של הוועדה לתת את ההדלקה לאדמו"ר מבאיאן להדליק את ההדלקה המיתולוגית.

מקורב לשר: "מי שחשב שמה שהיה הוא מה שיהיה, כנראה עוד לא למד להכיר את כהנא. שריף חדש הגיע לעיר, אירוע מירון יהיה שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים