שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר יריב לוין: "אשתתף בהפגנת המיליון ביום חמישי"
שר המשפטים הודיע כי ישתתף בהפגנת המיליון שצפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב מול משכן הכנסת, תחת הכותרת "העם דורש רפורמה משפטית".
שר המשפטים יריב לוין | צילום: ערוץ כנסת

שר המשפטים יריב לוין הודיע הערב (מוצ"ש) כי הוא ישתתף בהפגנת המיליון שתתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים תחת הכותרת "העם דורש רפורמה משפטית". לוין קרא לציבור להשתתף בהפגנה.

בהודעתו כתב שר המשפטים: "ביום חמישי בשעה 19:00 נעלה כולנו לירושלים כדי להתייצב בין משכן הכנסת לבניין בית המשפט העליון ולומר בעוצמה שלא הייתה כמוה, העם דורש רפורמה משפטית. הקול שלנו שווה והמנדט שקיבלה ממשלת הימין חייב להתממש. אני אהיה שם, ואני קורא לכל אחת ואחד לא להישאר בבית. מגיעים. מפגינים. משפיעים. משנים".

עוד מבחזית החדשות

בהפגנה שצפויה להתקיים למחרת יום העצמאות מול משכן הכנסת בירושלים, מצפים להשתתפות של מאות אלפי מפגינים שידרשו להעביר את הרפורמה המשפטית כבר במושב הקיץ הקרוב של הכנסת. כבר עתה ידוע על כאלף הסעות מכל רחבי הארץ, וההרשמה עדיין בעיצומה.

מארגני עצרת המיליון, ראש מטה תקומה 2023 ברל'ה קרומבי וח"כ אביחי בוארון, אשר חברו לשורת ארגונים כמו "אם תרצו" וארגוני חברה נוספים מסרו לאחר הודעת לוין כי הם "מברכים את השר על ההודעה כי ישתתף בעצרת המיליון, יחד עם מאות אלפים רבים. בבחירות לפני מספר חודשים עם ישראל אמר באופן חד וברור – העם רוצה רפורמה משפטית, לא ניתן שהקול של מעל 2 מיליון אזרחים יירמס וימחק, הרפורמה המשפטית חייבת לעבור. לא תהיה הזדמנות נוספת, נגיע כולנו ביום חמישי הקרוב ונחזק את השר לוין, ואת הממשלה ונאמר בקול ברור – העם דורש רפורמה משפטית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים