שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר היוצא בר לב: "בן גביר עלול לגרום לאינתיפאדה שלישית"
ביטחון חוץ
השר לביטחון הפנים היוצא בראיון ל"פגוש את העיתונות", יוצא נגד ההחלטה להכפיף את פלוגות מג"ב איו"ש ליו"ר עוצמה יהודית | בנוסף הוא מתנגד לתפילות יהודים בהר הבית
השר לביטחון הפנים עמר בר לב, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר | צילום: אתר הכנסת. דני שם טוב, דוברות הכנסת

הערב (מוצאי שבת) ימים ספורים לפני סיום תפקידו התארח השר לביטחון פנים, עמר בר לב, לתכנית "פגוש את העיתונות" והביע את דעתו על ההתנהלות של יו"ר עוצמה יהודית חה"כ בן גביר, שצפוי להחליפו בתפקיד כשר לביטחון לאומי. לדבריו "אם בן גביר יצליח לשכנע את נתניהו או בפועל ינחה את משטרת ישראל לשנות את ההתנהלות של אזרחי מדינת ישראל שעולים להר הבית, זו אינתיפאדה שלישית".

למרות זאת, התחייב בר לב "אקיים את החפיפה עם בן גביר". עוד הוסיף בר לב "אם הייתי חושב בתקופתי שהייתה בעיה עם קביעת המדיניות של המשטרה או בעיה של סמכות, הייתי אומר, אולי יש מה לחשוב על זה. אבל אין בעיה. השינוי שלו בעצם יעקר את המפכ"ל ויחליש את המשטרה". לדעת בר לב "זוהי הטעות הכי גדולה מבחינה מבצעית, מעבר לזה שהריבון ביהודה ושומרון הוא אלוף פיקוד מרכז. צריכה להיות שדרת פיקוד אחת, היא לא יכולה להתחלק. ברגע שיש אירועים של מתנחלים, בן גביר יכול להגיד, לא עוסק בעניין הזה".

עוד מבחזית החדשות

במענה לטענתה של מירב מיכאלי כי האלימות הגואה לאחרונה היא בגלל בן גביר, ענה בר לב כי "אין ספק שהאלימות בחברה הישראלית גועשת. יש תהליך, אני לא סוציולוג. בסופו של דבר, יותר ויותר אזרחים במדינת ישראל שמאמינים שבאמצעות כוח אפשר לפתור בעיות. אם זה נוסע של אוטובוס שתוקף נהג שלא עצר ברמזור. אירועים של תג מחיר בשבועיים-שלושה אחרונים קפצו קפיצת מדרגה".

עוד הוסיף בר לב כי "עוד לפני אינתיפאדה ומרי אזרחי, עצם זה שקורעים חלקים ושוברים סדר קיים היום, זה יאפשר לכל מיני שרים לא לשתף פעולה עם שרים אחרים. במבצע שסגלוביץ' הוביל יחד עם משרדים אחרים עשינו הרבה מאוד. דברים כאלה לא יקרו".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. אנחנו שנים באינתיפאדה יהודים מפחדים ללכת ברחוב טמבל .
    יהודים נשדדים ומוכים ומבוזים יום יום חסר לב אחד.
    תחזור בתשובה יחד עם דעות נורמליות .
    מיכוון שבדור הזה יש דתיים שומרי תורה ומצוות עם מוח ודעות מעווותות ומסוכנות כמו שלך .

  2. הגורמים אינתיפאדות נמצאים במסגדים
    המפגעים של היום חונכו במערכת החינוך של המסגדים באין מפריע כולל בתקופתנו
    זה לא ביהודים שגורמים לפיגועים
    זו מדיניות כושלת של שנים רבות

  3. שיוריד להם את הראש כל מי שזורק אבנים כאילו יורה בנשק וצריך לחסל אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים