שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר בצלאל סמוטריץ': "חווארה זו פשיעה לאומנית חמורה ולא טרור"
השר בצלאל סמוטריץ' הגיב לגברי האמירה שלו שיש "לשרוף את חווארה": "דבריי נאמרו בסערת רגשות | "יש מישהו שעובד קשה להשחיר אותנו"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: רפי בן חקון, לע״מ

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התראיין הערב (מוצ"ש) לערוץ 12, והתייחס לשלל נושאים שעל הפרק. בתחילת דבריו הגיב סמוטריץ' לגבי ההתבטאות שלו על חווארה ואמר: "אני חושב שהדברים ברורים. מי שמסוגל לייחס לי משמעות של "למחוק את הכפר", רק מוחות קודחים מסוגלים לעשות. המילה לא היית הנכונה, והכוונה היא ברורה, צריך להיות הרבה יותר התקפיים, הרבה יותר יוזמים בתוך המאבק בטרור, בגלל שאנשים נרצחים. כשפרסמתי לפני כמה שנים את תכנית ההכרעה שלי, גם אז היו פופוליסטים שאמרו שאני קורא לרצוח נשים וילדים. אנחנו המדינה המוסרית בעולם, אנחנו לא מתקרבים לקרסוליים של האגרסיביות של האמריקאים באפגניסטן ואנחנו גאים בזה. יכול להיות שהדברים נאמרו בסערת רגשות".

עוד אמר השר סמוטריץ': "הוצאתי הבהרה מאוד ברורה בעניין הזה, אני מתבייש שאני צריך להבהיר, כי מי שמסוגל לייחס לי רצון לפגיעה בחפים מפשע זה בעיה במוחו הקודח, גם היום אני בסערת רגשות כי חברים שלנו, שכנים שלנו וקרובי משפחה שלנו נהרגים, אני נוסע בחווארה, ואני מצפה ממכם לסקר כל יום את פיגועי האבנים, חווארה זה כפר מוכה בטרור בצורה בלתי רגילה. יכול להיות שהייתי לא בסדר בשימוש במילה הזאת, יש מישהו שעובד קשה ומנסה להשחיר אותנו, אני מבקש מידידנו מעבר לים לא לשפוט אותנו, אני מצפה משר הביטחון פעולה הרבה יותר התקפית נגד הטרור".

עוד מבחזית החדשות

"האירוע בחווארה היה חמור, ואמרתי בצורה חד משמעתית, אסור לקחת את החוק לידיים, אבל יש אנשים שמפוצצים מכוניות באמצע יום בלוד, ולא מכיר אף אחד שמאיים עליהם במעצרים מנהליים. יש מאבק בטרור מול אויב שרוצה להשמיד אותי. חווארה זו פשיעה לאומנית חמורה ולא טרור".

בסיום דבריו התייחס השר סמוטריץ' לרפורמה המשפטית: "יש דיאלוג, יש הידברות, יהיו דיוקים ברפורמה כדי שכולם יוכלו לחיות איתה, יש בתוך המחאה טרמפיסטים כמו אהוד ברק, ויאיר גולן ואחרים שהם אנרכיסטים, מסיתים, אלימים, חסרי אחריות ואליהם אסור להיכנע בשום פנים ואופן ואז זה יהיה סוף הדמוקרטיה. רוב המוחים הם ציונים ופטריוטים, האכזבה שלי שאין בנאדם אחד שיוצא נגד מה שעשו לשרה במספרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים