שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר בן גביר עלה הבוקר להר הבית
השר לביטחון לאומי עלה הבוקר להר הבית אחרי שנמנע מלעשות זאת ביום ירושלים ואמר "אנחנו בעלי הבית כאן. אנחנו בעלי הבית על ירושלים וארץ ישראל כולה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהר הבית | צילום: מינהלת הר הבית

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה הבוקר (ראשון) להר הבית, אחרי שנמנע מלעשות זאת ביום ירושלים, כפי שעשה זאת בשנים עברו. ברחבת ההר אמר בן גביר "אנחנו בעלי הבית כאן. כל האיומים של החמאס לא יעזרו, אנחנו בעלי הבית על ירושלים ועל ארץ ישראל כולה".

השר בן גביר בהר הבית הבוקר | צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי

בן גביר שיבח את פעילות השוטרים במקום ואמר שהם "עושים כאן עבודה נפלאה". והוסיף: "אני שמח לעלות להר הבית, המקום הכי חשוב לעם ישראל. צריך לזכור את האחים שלנו בנגב ובגליל. בתקציב הקרוב חייבים להשקיע שם. ירושלים היא הנשמה שלנו, הנגב והגליל הם הנפש שלנו. אנחנו חייבים להשקיע ולפעול שם, להיות בעלי הבית גם בנגב ובגליל. הבסיס לכך הוא התקציב".

עוד מבחזית החדשות

ביום חמישי, לפני מצעד הדגלים, עלו להר שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית וגם אשתו של בן גביר. בנוסף, עלו להר חברי כנסת מהליכוד, בהם אריאל קלנר, עמית הלוי ודן אילוז, ששרו את "התקווה" במהלך ביקורם בהר.

משרד החוץ של ירדן גינה את הצעד: "אנו מגנים את האישור שניתן לחבר בממשלת ישראל ועוד מספר חברי כנסת קיצוניים להיכנס להר הבית ומתחם אל-אקצא, ואת ההתנהגות הפרובוקטיבית שליוותה אותם, וכל זאת תחת אבטחה של משטרת ישראל". בירדן גם הזהירו ואמרו כי: "אנו מזהירים מפני הידרדרות המצב לאור קיום המצעד הפרובוקטיבי בירושלים. אין לישראל סמכות על אתרי הקודש בירושלים, שטח מזרח ירושלים הוא אדמה פלסטינית כבושה".

יו"ר סיעת דגל התורה ח"כ משה גפני פנה לנתניהו וביקש ממנו למנוע עליית פוליטיקאים להר הבית. בהודעה שמסר גפני לראש הממשלה הוא התייחס בין היתר גם לתגובות מצד מדינות העולם לעליית פוליטיקאים וכתב כי "לאחרונה חברי כנסת ושרים עולים להר הבית. רק היום עלו לשם מספר רב של נבחרי ציבור מסיעות שונות בכנסת וההחלטה היא בידיך".

עוד כתב גפני לנתניהו: "הנני פונה ומבקש ממך למנוע את העלייה להר הבית, הן בנושא המדיני של התייחסות מדינות העולם לאפשר זאת, הן בנושא הביטחוני וההסתה הקיימת עקב כך בעיקר בעולם המוסלמי ולא רק בו, והעיקר כי אין סיבה לכך, היא לא מגלה ריבונות, להיפך. היא מהווה חילול הקודש במקום הקשור ביותר לעם היהודי והקדוש ביותר עבורו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אפס יראת שמיים להעלות להר הבית כנגד רוב גדולי עולם שאסרו ועוד באיסור חמור כמו כרת. לא מבין איך אפשר להעיז, פשוט לא מובן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים