שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר בן גביר בהפגנת המיליון: רפורמה עכשיו!
השר איתמר בן גביר קרא להמשיך בקידום הרפורמה המשפטית | לדבריו: לא אכפת להם רק מהרפורמה, אכפת להם שהימין בשלטון |"הימין הגיע כדי למשול"
הפגנת המיליון | צילום: מטה תקומה 2023

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, נשא דברים הערב (חמישי) בהפגנת הימין בירושלים. בפתח דבריו אמר בן גביר "מדהים לראות כאן את כל מאות אלפי האנשים שבאו כדי לומר: רפורמה עכשיו! רפורמה עכשיו! אתם פטריוטים! אתם אוהבי עם ישראל! אתם עם ישראל היפה!"

עוד אמר בן גביר: "באותו בוקר שבו הוחלט להשעות את הרפורמה, אמרתי לחבריי שבחדר: דעו לכם, אם אתם חושבים שאותם מארגני ההפגנות וחסימות הכבישים מהשמאל יירגעו, אתם טועים. אותם מארגנים, כמו אהוד ברק, לא אכפת להם רק מהרפורמה, אכפת להם שהימין בשלטון. הם לא השלימו שניצחנו בבחירות הם לא מוכנים לקבל את זה, הם יעשו הכול כדי לקלקל ולפגוע במדינת ישראל.

עוד מבחזית החדשות

"שבוע אחר כך הם כבר התחילו לצאת נגד המשמר הלאומי. אתם מבינים? מה שאמור להיות בקונצנזוס, מאות לוחמים בנגב, בגליל, בלוד, ברמלה, משמר שיילחם במשפחות הפשע, מה שאמור לשמור על הילדים שלנו, הם יצאו נגד זה. שבוע אחרי הם יצאו נגד אחינו החרדים. אחינו מבית ישראל שמוסרים נפש על לימוד התורה, אלה שהביאו לנו ארגוני חסד כמו זק"א, כמו איחוד הצלה – אותם הם מתעבים! עולם הפוך!!! את מי שפוגע בנו הם אוהבים ואת מי שאוהב אותנו הם שונאים! כזאת שנאה, כזאת הסתה. תפסיקו! אחים אנחנו!"

"והשיא – מה שקרה השבוע: שימו לב מה הם ניסו לעשות, להוציא את כל מחנה הימין מהלגיטימיות, לפגוע בקדושת יום הזיכרון, וליצור פילוג ושסע בתוך עם ישראל. לא אסלח ליאיר לפיד וחבריו על הניסיון לפגוע ביום הזיכרון, אבל מה שחשוב לדעת שזה קומץ קטן ושהרוב לא נותן שיהנדסו לו את התודעה".

"חברים, העקשנות משתלמת! מה לא ניסו בשבועיים האלו לומר לי? כמה עליהום תקשורתי. מה לא סיפרו לנו? שיפגינו בבתי העלמין, שיחסמו את הכניסה, שיצעקו ויזרקו ביצים. אבל לא נכנעתי, ולא הקשבתי לעליהום ולהסתה של חלקים בתקשורת שמעוותים את המציאות".

לגבי הגעתו לטקס בבית העלמין הצבאי בבאר שבע, אמר בן גביר: "הגעתי לבאר שבע כנציג ממשלת ישראל, כיבדתי את זכר הנופלים, חיבקתי את המשפחות, את כל המשפחות! מימין ומשמאל, דתיים וחילונים, פגשתי שם אדם מדהים בשם יואל שרון גיבור מלחמת יום הכיפורים. כן הוא איש שמאל, כן, הוא חושב אחרת, אבל אמרתי לו אני בעד רפורמה. אני ממשלת ימין מלא מלא ואני אוהב אותך, והתחבקנו. ובסוף – אלפי אנשים שחיבקו אותי, הודו לי שבאתי וכיבדתי את יקיריהם. חברים, מה שהיה ביום הזיכרון בבאר שבע מלמד לקח אחד: אסור לנו להישבר, אסור לנו להיכנע ללחץ! אסור לנו להיכנע לעליהום התקשורתי, צריך ללכת עם האמת שלנו, עם ההחלטות שלנו".

בסיום דבריו אמר בן גביר: "כן באהבה וכן בחיבוק לכלל ישראל. אבל, להיות נחושים ולהגשים מדיניות של ממשלת ימין מלא מלא, ולומר לכולם – הימין הגיע כדי למשול!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים