שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר אמסלם נגד היועמ"שית: "נזק ביטחוני, האדם הכי מסוכן במדינה"
בנאום במליאה, תקף השר במשרד המשפטים את היועצת המשפטית לממשלה וקרא "להזיז" אותה מתפקידה | "היא נזק ביטחוני, וסכנה ממשית ליציבות המדינה"
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם תקף היום (רביעי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה בנאום שנשא במליאה. בין היתר אמר אמסלם כי היא "נזק ביטחוני" ו"האדם הכי מסוכן במדינה עד שלא תוזז מהתפקיד".

לדברי אמסלם "בסוף, הממשלה באמת לא שולטת, הפקידים עושים מה שהם רוצים. תראו את היועצת המשפטית, אתמול סגרו את הרכבת – הכול טוב, סגרו את שדה התעופה – הכול בסדר, המדינה בכאוס – הכול בסדר. היא, לטעמי, הבן אדם הכי מסוכן היום במדינת ישראל". עוד הוסיף אמסלם כי "יש מרד הלכה למעשה היום בצה"ל, והיועצת המשפטית עושה פנים ורולים ולא רואה כלום. מה יהיה? לא יודע. כל פקיד עושה מה בראש שלו. הממשלה רק ממליצה".

עוד מבחזית החדשות

"קראנו לה שבוע שעבר לישיבת ממשלה, הגיעה עם פרקליט המדינה, עם כל החבורה. בדיחה עשתה שם, ביזתה את הממשלה. בייניש אמרה לה "תמשיכי ככה", אהרן ברק ממשיך, קרא לה "נפלאה". וככה זה עובד. עד שלא נזיז אותה משם, אנחנו היינו צריכים להזיז אותה כבר אתמול, זה נזק ביטחוני. הגברת הזו לטעמי מהווה סכנה ממשית ליציבותה של מדינת ישראל דמוקרטית. תזיז אותה, פתאום תראה שכל מי שעובר על החוק נענש על פי החוק. נהפוך להיות מדינה נורמלית, שעבריין, פועלים נגדו".

שר המשפטים לשעבר גינה את הדברים וכינה את נאומו של אמסלם "נאום הסתה מבחיל נוסף, שכולל גם אלמנטים מיזוגניים". לדבריו, הנאום של אמסלם "חושף בגלוי את התוכנית להדחת היועצת המשפטית לממשלה".

שר המשפטים לשעבר גדעון סער, שמינה את בהרב-מיארה לתפקיד, כינה את נאומו של אמסלם "נאום הסתה". לדברי סער "השר במשרד המשפטים", בנאום הסתה מבחיל נוסף. חושף בגלוי את התוכנית להדחת היועצת המשפטית לממשלה. המאבק הוא נגד שלטון שלא מוכן לשום מגבלה על כוחו וחותר להיות מעל לחוק. הסכנה למדינה היא הממשלה הקיצונית בתולדות ישראל, לא היועצת המשפטית שלה".

עוד מבחזית החדשות

אתמול התייחסה היועמ"שית בהרב-מיארה לטענות הממשלה נגדה ותקפה: "זהו ניסיון ציני ובוטה לקעקע את הלגיטימיות של מערכת אכיפת החוק" אמרה. לדבריה, "מופעל עליה לחץ" לקבל החלטות בתיקים קונקרטיים באחריות מערכת אכיפת החוק. את הדברים אמרה בכנס הפרקליטות להצגת התוכנית הרב-שנתית בהשתתפות בכירי הפרקליטות.

בהמשך דבריה, פנתה היועמ"שית לפרקליטים שישבו באולם ואמרה: "גם בייעוץ המשפטי מופעל עלינו לחץ להטות את שיקול דעתנו המקצועי ולהפר את חובתנו כשומרי סף. אני לא אירתע. אני יודעת שפרקליט המדינה אינו נרתע גם הוא, וכך גם אתם כולכם. נמשיך לפעול כתמיד לפי העובדות ולפי הדין – באופן עקבי ושוויוני״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. איךךךך מעיפים אותה לעאזאזל???????????????? לדעתי כל הימנים חייבים לצאת לרחובות ולהפגין כוח מול המסיתה מדיחה הזו וואהרון ברק שיושב על כיסא ממלכתו בשקט גם אותו להעיף מיד ובכך נתחיל את הניקיון ש"ח כלללללל הסיתרא אחרא הזו…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים