שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר אמסלם: יש מרד בתוך צה"ל, ברמת איום בפרוטקשן נגד מדינת ישראל
לטענת השר אמסלם "יש מרד בתוך צה"ל" ו"בכל צבא רגיל מטפלים במורדים כמו שצריך לטפל במורדים" | על אהוד ברק ודן חלוץ: "צריכים להנמק בכלא עד סוף ימיהם"
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר דודי אמסלם התראיין היום (שלישי) לגל"צ וטען שהסרבנות היא מרד בתוך הצבא. בתגובה לשאלה על מצב הכשירות של צה"ל אמר אמסלם "לא האמנתי שהצבא יגיע למה שיגיע. אני רואה בזה מרד בתוך צה"ל. אני לא מאמין שזה במדינה דמוקרטית, זה חמור ביותר".

עוד מבחזית החדשות

"זו לא קבוצת קציני מילואים. יש מרד בתוך צה"ל. מי שמורד בתוך הצבא, בכל צבא רגיל, מטפלים במורדים כמו שאמורים לטפל במורדים, ולכן אני רואה את זה כדבר חמור מאוד, ולהערכתי בלי קשר לרפורמה כזו או אחרת יהיו לזה השלכות עתידיות חמורות ביותר על המדינה".

על היחס של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל למרד, אמר אמסלם: "נכיר בעובדה ולא נגיד ש"חלק מהמתנדבים…" – אלה אנשים שאמורים להיות בקוקפיטים כי זה מסלול ההכשרה שלהם ומסלולם. היו מאות ואלפים בעבר, וכנ"ל יחידות כאלה ואחרות, מיוחדות, יש סרבנות ויש אי הגעה לשירות. אני שומע את מפקד חיל האוויר והרמטכ"ל, זה במשמרת שלהם. זה נכנס לדפי ההיסטוריה, ילמדו על זה בעוד 20 ו-30 שנה יידעו מי היה הרמטכ"ל ומי היה מפקד חיל האוויר ומה קרה".

"במדינה דמוקרטית יש דרג שהוא נבחר והוא מקדם את הדברים כפי שהוא מבין בכנסת. כשיש מחלוקת בעם מגיעים אחת לארבע שנים לקלפי. כשהחריבו את גוש קטיף זה לא היה הפיך. כאבתי את זה כאב עצום אבל הבנתי, יש החלטות. הצבא בכלל לא צד בעניין. חלק מהחיילים שעשו את זה, עשו את זה עם דמעות".

"מה שקורה כרגע זה שאותם הגורמים מהווים איום על מדינת ישראל ברמת הפרוטקשן. נפרק את זה בצורה פשוטה, "אם אתם לא עוצרים את החקיקה אנחנו נפרק את הצבא", לא משנה מה קורה בגבול הצפון ומה קורה עם האיראנים, לא משנה כלום".

עוד מבחזית החדשות

"הרמטכ"ל על פי החוק כפוף לממשלה, הוא לא כתב בגלי צה"ל, ולכן הוא צריך להביא ולהביע את עמדותיו, ולא רק הוא, אלא גם ראש השב"כ וראש המוסד בפורומים המתאימים. ברור לך שכרגע הנתונים הם חלק מביטחון מדינת ישראל. בואו נניח ש-100% מהטייסים לא רוצים לטוס. נסראללה עושה את החשבון ויכול להיות שבעקבות המידע הזה מחר נקבל טילים על תל אביב. זה דבר שחייב להיות חסוי ומטופל, אבל בוודאי זה התפקיד של הרמטכ"ל ומקד חיל האוויר לטפל באותם האנשים שעושים את ההפיכה".

"אחד התפקידים של השב"כ לפעול נגד החתרנות נגד מוסדות המדינה. ראש השב"כ צריך לעצור היום את אהרון ברק, אהוד ברק ואת חלוץ ודומיהם, והם צריכים לטעמי לשבת בכלא ולהינמק שם עד סוף ימי חייהם. אני משוכנע שאם זה היה הפוך ואמסלם דוד היה אומר את אותם הדברים, היו עוצרים אותו, מאשימים אותו באשמה כמעט הכי חמורה והוא היה נכנס לבית סוהר להרבה שנים".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. בוא נוציא אותם להורג. במקומם יבואו ללא ספק החרדים ומשתמטי הליכוד וסמוטריץ ובן גביר.
    להקיא ממך ומהתנהגותך.
    שר בישראל.
    בושה
    אוכל פיצוחים במליאה מקלל ובור.

  2. מרד בכל צבא מערבי שמאים על כל תיפקוד הצבא ..דורש הוצאות להורג של הבוגדים זה חוקי אחרת הברירה כאוס ודיקטטורה צבאית ומישפטית אנרכיזם רעיל שיקח בכוח הבגידה במדינה את השילטון במדינה וצריך להתחיל כבר כי 90%של ההפיכה של אהוד ברק שרוצה לראות כבר גופות יהודים בירקון והמחנה עומד מאחוריו עם עיניים נוצצות רק הוצאות להורג של הנבל הזה ומעריציו וכל בוגד ולא פחות וכדי להתחיל ליפני שהגופות יהודים "החזון המדיני והכמיהה של הנבל ההיטלריסטי יתממשו.

  3. בבוא היום, כאשר ירגעו הרוחות, אולמרט , אהוד ברק , דן חלוץ ויתר המסיתים שהפסידו בבחירות, ישבו בכלא או יגורשו מהארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים