שיתוף
תגובות
חדשות » השעיר לעזאזל: גינויים בעולם לפיצוץ בית החולים בעזה, צה"ל "לא אנחנו"
חרבות ברזל
פיצוץ בבית החולים אל-מעמדאני שבמרכז עזה גרם לפצועים רבים | דובר צה"ל: זו לא תקיפה ישראלית, מדובר בשיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי
תיעוד הפיצוץ מתוך בית החולים | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח היום (שלישי) כי לפחות 500 בני אדם נהרגו בתקיפה אווירית של בית החולים אל-מעמדאני במרכז עזה. לעומת זאת, דיווחים פלסטיניים אחרים טענו כי מדובר בעשרות הרוגים ופצועים בלבד ולא במאות. בעזה ייחסו את הפגיעה לישראל, אבל בצה"ל הבהירו בהודעה רשמית כי מדובר בשיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי.

הוכחה ברורה למקור הרקטה שפגעה בבית החולים בעזה

בחמאס מנסים לנצל את ההזדמנות כדי "להדליק את הגדה" וקוראים לציבור לצאת ולהתעמת עם כוחות צה"ל. אבו מאזן הכריז על שלושה ימי אבל והורדת הדגלים לחצי התורן. בירדן יצאו מאות מפגינים לכיוון השגרירות בעמאן וניסו לחדור אליה.

עוד מבחזית החדשות

דובר צה"ל מסר כי: ״מתחקיר מקיף והצלבת כלל המערכות המבצעיות והמודיעיניות, עולה בברור כי צה״ל לא תקף את בית החולים בעזה. בית החולים נפגע כתוצאה משיגור כושל של ארגון הטרור הג׳יהאד האיסלמי. ארגוני הטרור ברצועת עזה יורים ללא הבחנה לעבר ישראל, מסכנים ופוגעים גם בתושבי רצועת עזה. מאז תחילת המלחמה שוגרו כ-450 רקטות על ידי ארגוני הטרור שנפלו בשטח הרצועה״.

סוכנויות הידיעות בעולם כבר מדווחות על מאות הרוגים, ומייחסות את התקיפה לצה"ל. גם במצרים מגנים את התקיפה הישראלית, לכאורה, ומאשימים: "הפצצה מכוונת שהביאה למותם של קורבנות חפים מפשע". עוד טענו במצרים כי מדובר ב"הפרה חמורה של המשפט הבין-לאומי והפרה חמורה של הדין הבין-לאומי וההומניטרי. קוראים לישראל להפסיק מיד את מדיניות הענישה הקולקטיבית נגד תושבי עזה ולכל מדינות העולם להתערב כדי להפסיק את ההפרות האלו".

מדינות רבות בעולם גינו את הפעולה שהתקבעה ככזו שישראל אחראית לו. נשיאת נציבות האיחוד האירופי אמרה כי "תקיפת מתקנים אזרחיים בעזה מנוגדת לחוק הבין לאומי". ראש ממשלת קנדה תקף, גם בירדן גינו וגם הקטארים לא חסכו במתקפה.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. אני חושבת שישראל צריכה להצטרף ולהכריז שגם היא מגנה את הירי של החמאס על מתקנים אזרחיים חפים מעזה
    זאת כמובן בנוסף לאלפי המתקנים האזרחיים שהיא כבר כמעט שבועיים מפציצה ללא הרף

  2. הרי רואים בברור
    שזה שיגור כושל של חמאס
    כמה אפשר להיות עוורים ולהאשים את ישראל סתם???
    אבל ככה זה דווקא ביגלל שישראל כזו מיתחשבת ונחמדה כולם נופלים עליה
    זה כמו הילד החנון של הכיתה שכולם יאשימו אותו ירדו עליו אפילו שלא עשה כלום
    אז יאלה הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להיות רופסת ותימחק את עזה אחת ולתמיד במילא רוב העולם שונא אותנו ומגנה על לא עוול כמה אפשר להיתחשב בטרוריסטים האלו??????
    ימח שמם יומם קרוב יותר מתמיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים