שיתוף
תגובות
חדשות » הרצח הכפול שטלטל את המדינה: הרוצח "חקר" את העדים
וסים אסעיד, שנאשם ברצח תמר ויהודה כדורי בשנת 2019 בארמון הנציב, "חקר" בעצמו באמצעות השופט את העדים שעלו לדוכן בבית המשפט המחוזי בירושלים
המחבל שביצע את הפיגוע בארמון הנציב | צילום: דוברות המשטרה

בבית המשפט המחוזי בירושלים נערך היום (רביעי) דיון הוכחות במשפטו של וסים אסעיד, שנאשם כי רצח את בני הזוג כדורי לפני כארבע שנים בארמון הנציב בירושלים. בשל מחלוקת על ייצוגו, חלק מן השאלות שהופנו לבני משפחת כדורי, נשאלו בידי המחבל עצמו, באמצעות השופט.

על רקע מחלוקת בין המחבל וסנגורו, עורך דינו של אסעיד ביקש להשתחרר מייצוגו, אך בית המשפט סירב. הפתרון שנמצא הוא, כי המחבל יוכל ל"תחקר" את העדים בעצמו, דרך השופט, כחלק מחקירה נגדית. אסעיד שאל שאלה אחת כל אחד מהעדים שכבר עלו על הדוכן.

עוד מבחזית החדשות

נגד אסעיד הוגש כתב אישום, שבין סעיפיו, רצח בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של ניסיון רצח, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות וחברות בארגון טרור. המחבל בן ה-34, נאשם גם ברצח של פועל זר ממולדובה, איוון טרנובסקי, ואף ניסה לרצוח אזרח מולדובי נוסף בדירתו ואת הדר בצלאל.

על פי כתב האישום, ב-8 בינואר 2019 נכנס אסעיד לשטח ישראל, כאשר בכליו שני סכינים במטרה להרוג יהודים מתוך מניע לאומני ואידיאולוגי. הוא הגיע לירושלים לשכונת ארמון הנציב ושוטט ברחובות השכונה בכוונה לאתר קורבן יהודי ולרצוח אותו. "הנאשם זיהה נערה צועדת ברחוב והחל ללכת אחריה במהירות כשהוא מדלג במעלה המדרגות. כשהשיג אותה, שלף את הסכין והחל לדקור את צווארה ולנסות לשסף אותו", כך על פי כתב האישום. למרבה המזל, היא זעקה והוא נמלט מהמקום במהירות.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים