שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרצוג בביקורת על המפגינים: "חלק מכם לא נתן סיכוי להידברות וחבל"
נשיא המדינה דיבר עם מפגינים והתייחס למאמצי ההידברות שנכשלו | "היה לחץ של כל מיני גורמים כאלה ואחרים" | כוח קפלן: לא נאבקת למען הדמוקרטיה – וחבל"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג דיבר היום (רביעי) עם מפגינים, לאחר ביקור בשייטת 13. הוא השיב לטענות המפגינים, אך מדבריו השתמע כי הוא מאשים גם אותם בכישלון שיחות ההידברות בבית הנשיא. לדבריו "יש חלק מכם שלא נתן סיכוי להידברות וחבל",

עוד אמר הרצוג, "אני מנהל דיאלוג עם כל אחד שמוכן לקיים דיאלוג כדי להבטיח שהדמוקרטיה שלנו תישאר חזקה ויציבה מאוד". כוח קפלן השיב להרצוג בתגובה: "לא נאבקת למען הדמוקרטיה – וחבל".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, הנשיא הרצוג ניהל מאז חודש אפריל שיחות בין נציגי הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי בניסיון להגיע להסכמות על הרפורמה המשפטית. במהלך השיחות בבית הנשיא, התחייב הרצוג בראיונות כי במידה והשיחות ייכשלו יטיל פומבית את האחריות על מי שאחראי לכישלונן.

השיחות בבית הנשיא התפוצצו כבר בחודש יוני לאחר שהקואליציה דחתה את בחירת הנציג שלה לוועדה לבחירת שופטים, אך בחודש שעבר הרצוג שוב חידש את מאמציו לקראת ההצבעה על ביטול עילת הסבירות, ללא הצלחה.

הרצוג ניסה לגבש מתווה שלפיו הממשלה תקפיא את המשך קידום הרפורמה לתקופת זמן ממושכת תוך ריכוך החוק לביטול עילת הסבירות אך המשא ומתן כשל. לאחר שהחוק עבר בסוף יולי בכנסת, הרצוג שוב קרא לשני הצדדים להגיע להסכמות אך נמנע מלנקוב באחריות לכישלון השיחות ורק אמר כי "אחריות רבה, גם אם לא בלעדית למציאת פתרונות שייטיבו עם המדינה והחברה תהיה תמיד אצל מי שהכוח ומושכות השלטון בידיו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נשיא המדינה??ממש בזבוז כספי המדינה,ידועה דעתך הפוליטית,היו בחירות העם אמר את דברו,יש פה אליטה מקום המדינה שכופה דעתה על האזרחים,ויושבת על כל המנגנונים??אין פה משילות ולא דמוקרטיה,יש רק צד אחד,בורא עולם עושה סדר,אנחנו עם הנבחר ויש את התורה,לצערנו הולכים בחוקות הגויים?לבורא עולם נמאס מהשקר הזה,הגאולה קרובה מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים