שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הרב שמואל אליהו שליט"א: "אלשיך ניסה לשכנע אותי שנתניהו מושחת"
חשיפה
לאחר שהמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך אמר כי הייתה ציפייה אחרי כתב האישום שנתניהו יתפטר מראשות הממשלה, רבה של צפת מחזק את הדברים
הרב שמואל אליהו שליט"א | צילום: ויקיפדיה

תחת הכותרת "יום הדין של משטרת ישראל", חושף לראשונה רבה של צפת, הרב שמואל אליהו שליט"א, כי בפגישה שקיים עם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך בעודו בתפקיד לאחר הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניסה אלשיך לשכנע אותו ללחוץ על נתניהו להתפטר בעקבות כתב האישום.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב הרב אליהו: "אחר שנפתחה החקירה בעניינו של ראש הממשלה, ראיתי בה הרבה דברים תמוהים, ופרסמתי ברבים כי אני חושש שחקירה זו היא עלילת שווא, רודפים להפיל ראש ממשלה מכהן. כנראה שבעקבות הפרסומים הללו זכיתי לפגישה עם מפכ"ל המשטרה. בפגישתנו הממושכת בשעת לילה, הסביר לי המפכ"ל כי אני וחבריי הרבנים, חייבים בשם הצדק והיושר, להוקיע את השחיתות של ראש הממשלה".

עוד מבחזית החדשות

לטענת הרב: "כשהבעתי ספיקות על כך, ניסה המפכ"ל לשכנע אותי בדרכים שונות שראש הממשלה אשם וצריך להתפטר ולא השתכנעתי, לבסוף אמר המפכ"ל כי יש דברים שהוא לא יכול לומר לי ועלי להאמין לו. לא השתכנעתי. יש לכל אדם חזקת כשרות עד שיוכח אחרת ונפרדנו באי הסכמה".

"עם הזמן התברר שצדקתי" בתב הרב אליהו. "מי שקורא את הפרוטוקולים של המשפט מבין כי מדובר בפרשת השחיתות הגדולה ביותר במדינה. מסתבר שהפרקליטות והמשטרה החליטו להפיל ראש ממשלה ולצורך כך הם המציאו עבירות שלא כתובות בספר החוקים, עברו כמעט על כל חוק אפשרי ובלבד שיגיעו ליעד".

"במבט לאחור, ברור לי שיוזמת פגישתי עם המפכ"ל נועדה לפגוע בתמיכה הציבורית שקיבל ראש הממשלה. זה חמור, כיוון שהדבר מלמד, שרוח המפקד היא זו שהובילה את השחיתות של הכפופים לו. המפקדים הבכירים שאישרו לרגל אחרי אזרחים בלי אישור משפטי. החוקרים שהתעלמו מכל העדים שהעידו לטובת ראש הממשלה. החוקרים שאיימו על עדים על מנת שיעידו כפי רצונם".

עוד מבחזית החדשות

"כשראש צוות החקירה נשאל על כך בבית המשפט ואומר במבוכה יותר מתשע מאות פעמים "אני לא זוכר". "זה לא באחריותי". "לא יודע מי עשה את זה" – זו סיבה לוועדת חקירה. וצריך להתחיל מהראש – המפכ"ל, היועץ המשפטי ופרקליטי המדינה. הקצונה הבכירה, החוקרים וכל היועצים המשפטיים צריכים לתת דין וחשבון לציבור בישראל. הם צריכים לעצור ולשאול את עצמם: איך טעינו טעות כל כך גדולה, טעות שהייתה עלולה לסכן את כל המשטר הדמוקרטי במדינת ישראל".

כזכור, לפני שבועיים, התייחס המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך להתפתחויות במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע הודעת השופטים לתביעה כי "יהיה קשה להוכיח שוחד בתיק 4000" ואמר בראיון לגלי צה"ל כי "כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו. אי-אפשר היה לנחש שהוא לא יתפטר ושהמפלגה לא תגיד לו ש"לטובת המדינה" הוא צריך להתפטר ומישהו אחר ייכנס לשלטון. כולנו לקחנו בחשבון מה שהוא אמר על אולמרט".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה לא יעזור , המושחתים מהשמאל ימשיכו לטמון את הראש בחול כי זה נוח להם .
    הימין חייב להתעורר ולהפסיק לדפוק חשבון לכל הפקידים מהשמאל , תתחילו לזרוק אותם לכלא בלי לפחד , העם איתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים