שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האדמו"ר מויז'ניץ: "לפתוח תלמודי התורה – זה חיוני"
"לפרסם בעיתון"
מרן האדמו"ר הוסיף בדבריו ש"אם המשטרה תגיע – להפנות אותם למנהל החיידרים שזה אני (הרב, י.ש.) ישראל הגר, המתגורר ברחוב תורת חיים 4. לא להיכנס עימם לתגרה"
תגיות: ,
האדמו"ר מויזניץ בחנוכת הבית לבית המדרש ברמה ג' בבית שמש | צילום: בחזית

מרן האדמו"ר מויזניץ הורה לפתוח מחר את כל תלמודי התורה של החסידות באופן גלוי ואף לפרסם את הדברים בעיתון. במשאו בסעודה שלישית תקף את הנחיות הממשלה ואמר כי "אצלנו הדבר הכי חיוני זה תלמודי תורה" והביא דוגמה שאסור להתפלל יותר מעשרה בחלל סגור אבל באוטובוס מותר התקבלות של 30 אנשים.

האדמו"ר המשיך בתקיפות ואמר "הנני מורה לפתוח את כל תלמודי התורה של ויזניץ באופן גלוי ולפרסם את הדברים מחר בעיתון הרשמי של יהדות החרדית 'המודיע'".

כאן הרבי הפתיע ואמר כי "אם המשטרה תגיע – להפנות אותם למנהל החיידרים שזה אני (הרב, י.ש.) ישראל הגר, המתגורר ברחוב תורת חיים 4".

"לא להיכנס עימם לתגרה אלא לומר בצורה ברורה שאני אמרתי לפתוח. אבקש שיפרסמו את דברי ללא שום סינון ועריכה. אל לנו לחשוש".

הרבי חזר על דבריו: "ואם באה משטרה. לא להיכנס איתם לתגרה. לא לצעוק נאצי ולא להתגרות. אלא לומר בצורה ברורה: יש בעל הבית ברחוב תורת חיים 4 קוראים לו (הרב, י.ש.) ישראל הגר.

מבית האדמו”ר מויז’ניץ נמסר: "כפי שהודיע מרן האדמו”ר שליט”א כמה פעמים, יש לשמור על הוראות הרפואה, מפאת סכנת הנגיף המשתולל בחוצות מסוגים שונים, ולהקפיד שלא יזיקו לאחרים בשום צורה, וכן בצורך להתחסן מפני הנגיף כדברי הרופאים".

"דברי האדמו”ר שליט”א בסעודה שלישית באו לבטא כאב רב על אשר מצאו לנכון להמשיך בפעילות מקומות רבים שהוגדרו כחיוניים משום מה, ולעומת זאת הורו לסגור מוסדות החינוך ללימוד תורה לתינוקות של בית רבן שהעולם מתקיים בהבל פיהם. נחזור ונדגיש את דברי תורתנו הקדושה ‘ונשמרתם מאד לנפשותיכם’ ואין בכך כל שינוי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים