שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הראשל"צ נגד אהרון ברק: "אדם בן 86 לא יודע את הפסוק "שמע ישראל", זה יהודי ככה?"
הראשל"צ הרב יצחק יוסף תקף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרון ברק לאחר שאמר בריאיון כי אינו מאמין באלוקים | "כל הבעיות של הדת במדינה בגלל האפיקורסים האלה"
הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א | צילום: יעקב כהן

הראשון לציון הגר"י יוסף שליט"א, תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות במסגרת שיעורו השבועי, את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק, שאמר בריאיון כי אינו מאמין באלוקים.

בפתח דבריו אמר הרב יוסף "שאלו אותו ברדיו אם יש אלוקים? אמר שאין אלוקים הוא לא מאמין. אמרו לו תניח תפילין הוא לא ידע להניח תפילין, תגיד שמע ישראל, בושה וחרפה, אדם בן 86 לא יודע פסוק "שמע ישראל", זה יהודי ככה?"

עוד מבחזית החדשות

הרב יוסף הסביר על פלאי הבריאה ושאל "מי עשה את כל הדברים האלה? קצת תתבונן במעשה הבריאה תאמין" לדבריו, שופטי בית המשפט העליון הם "ממשיכי דור ההשכלה. מה שהיה לפני 250 שנה״, אמר הראשון לציון ״הם ממשיכי ביאליק וחבריו, העבירו מאות ואלפים מהדת״.

בהמשך האשים הרב את השופט לשעבר אהרון ברק שהתערב בנושאי דת למרות שהוא טוען שאינו מאמין. "ברק היה מתערב בענייני דת, כל מיני בג"צים, מה זה קשור אליך? מה אתה מתערב על חמץ בבתי חולים? אחר כך אומרים כפייה דתית, הוא עשה את הבלגן. למה אתה מתערב בזה? כל הבעיות של הדת במדינה בגלל האנשים האלו, האפיקורסים האלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים