שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הקברניט שכרז ביום השואה יקבל מכתב נזיפה רשמי
חברת אל על החליטה כי עונשו של הקברניט דורון גיזנבורג, שכרז לנוסעים ביום השואה יהיה נזיפרה רשמית והוא לא יוכל להיות מפקד המטוס במשך תקופה
מטוס אל על | צילום: עידו וכטל

שלושה שבועות לאחר שטייס אל על כרז לנוסעים במטוס ש"שואה יכולה לקרות רק בדיקטטורה", פורסם היום (ראשון) בחדשות בחדשות 13 כי הקברניט דורון גינזבורג צפוי לקבל מכתב נזיפה רשמי מהחברה, מאחר והביע את דעתו האישית ללא סמכות. בנוסף, לא יכול גינזבורג לתפקד כמפקד המטוס למשך תקופה קצובה.

לאחר המקרה טס הקברניט לניו יורק לפגישה לא רשמית עם בעלי החברה, ובה הציג את עצמו ומדוע מצא לנכון להביע את דבריו בטיסה.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה במהלך טיסת אל על לניו יורק נשמע הקברניט אומר בכריזה בעברית ובאנגלית כי "דברים כמו יום השואה יכולים לקרות פוטנציאלית בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים שישראל תישאר מדינה דמוקרטית".

מחברת אל-על נמסר בתגובה בעקבות התקרית: "חברת אל על מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא, של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה שלא יכולים להוות במה לפעילות מסוג זה. החברה מורה להימנע מכך, בפרט ביום כה רגיש ומשמעותי לעם ישראל. המקרה החריג הזה שאינו משקף את אנשיה וערכיה של החברה, ייבדק בצורה יסודית ע"י הגורמים הבכירים בחברה. אל על היא חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, וככזו משקפת את הפסיפס הישראלי כולו".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. חבורת קופים מה לא נכון בכך ששואה יכולה להיות רק בדיקטטורה ?
    לא מזיז לכם שחבריכם צועקים בחלון של כבוד אהרון ברק ״חבל שהנצים לא סיימו איתך בתאי הגזים״.. או לדרוך על התמונות של שופטי העליון..
    שלו נעליכם

  2. תגובה בזיונית.
    בארצות הברית הבן אדם היה עף לכל הרוחות. אל על חושבת שהיא חייבת לטייסים ולא לנוסעים. צריך להחרים אותם. ללמוד מהחרדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים