שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בתי הספר ייפתחו; פיילוט לפתיחת מרכזי קניות
בתום דיון לילי
בתי הספר וחטיבות הביניים יפתחו בהפרש של שבוע ובכפוף להגברת הבדיקות במוסדות החינוך • פתיחת מרכזי הקניות: החברות המעוניינות, יכנסו להגרלה להשתתפות בפיילוט
קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

בתום דיון לילי סוער, החליט קבינט הקורונה על חזרה מלאה ללימודים בערים הירוקות והצהובות, בכפוף להגדלת הבדיקות במוסדות החינוך באופן משמעותי.

על פי ההחלטה, כלל תלמידי התיכון בערים בהם התחלואה נמוכה ישובו לספסל הלימודים כבר ביום ראשון הקרוב. שבוע לאחר מכן ישובו תלמידי חטיבות הביניים ללמוד.

בהודעה שפרסם, בירך שר החינוך יואב גלנט על ההחלטה: "שרי הקבינט אימצו את התכנית שגיבש משרד החינוך יחד עם צוות המומחים לפתיחת כל בתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. יחד עם גורמי הבריאות נגדיל את היקף הבדיקות לתלמידים ולצוותי ההוראה, כדי לשמור על בריאותם".

שר החינוך גם פנה בהודעה מיוחדת לתלמידי ישראל, בה בישר להם בהתרגשות על החזרה לשגרת הלימודים: "תלמידות ותלמידים יקרים – בשעה טובה כולכם חוזרים לבית הספר – ללימודים, למורים ולחברים. בתום דיון ממושך, שרי הקבינט אימצו את התכנית שגיבש משרד החינוך יחד עם צוות המומחים לפתיחת כל בתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. ב-29.11 יחזרו לבתי הספר תלמידי התיכונים ושבוע לאחר מכן, ב-6.12, יצטרפו אליהם תלמידי חטיבות הביניים. המנהלים והמורים ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך השונים ויחד עם גורמי הבריאות נגדיל את היקף הבדיקות לתלמידים ולצוותי ההוראה, כדי לשמור על בריאותם".

שר האוצר ישראל כץ ציין, כי "קבינט הקורונה אישר הלילה את היציאה לדרך של הפיילוט לקראת פתיחת הקניונים. מחר יאושרו התקנות ומחרתיים יצא לדרך הפיילוט לפתיחת 15 קניונים למשך 7 ימים לקראת פתיחתם של כלל הקניונים בישראל".

יצוין כי הפעלת הפיילוט כרוך בגיבוש כללים ותקנות וכן פרסום קול קורא שירכז את מרכזי הקניות שיבקשו להשתתף בפיילוט ושיכנסו להגרלה בה יעלו שמותיהם של מרכזי הקניות שיזכו להשתתף בפיילוט. הערכות הן כי מדובר בתהליך שיימשך מספר ימים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים