שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הצעת ראש הממשלה לאמסלם: שר במשרד המשפטים
מאז השבעת הממשלה מנסה ראש הממשלה למצוא תפקיד הולם עבור חבר מפלגתו דודי אמסלם. כעת מסתמן כי אמסלם יכהן במשרד המשפטים יחד עם השר יריב לוין
יו״ר הליכוד בנימין נתניהו וח״כ דודי אמסלם | צילום: הטוויטר של נתניהו

חבר הכנסת דודי אמסלם נפגש הבוקר (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין, כדי להמשיך במשא ומתן בנוגע להצטרפותו לממשלה. גם לאחר פגישה של שעתיים בסוגית התפקיד אותו יקבל אמסלם שיכהן ככל הנראה כשר נוסף במשרד המשפטים, עדיין אין תשובה סופית, אל נרשמה התקדמות בנושא. השלושה קבעו "להיפגש לפגישת המשך".

חבר הכנסת דני דנון התראיין בנושא ל-103FM ואמר: "אני מברך ומקווה בהחלט שחברי דודי אמסלם ימצא את מקומו בממשלה" לגבי התפקיד העתידי אמר דנון "אני חושב שלראש הממשלה היה אומץ והוא יצא מגדרו לעזור לדרעי, ודודי נשאר בהחלט במקום לא נעים ומאוכזב".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר דנון "נכון לשעת בוקר מוקדמת, השיח היה על שלושה תפקידים. תפקיד אחד כשר מקשר, תפקיד שני כשר לפיתוח אזורי, ותפקיד שלישי שר במשרד המשפטים, שבנושא הזה צריך להבהיר בדיוק מהן הסמכויות שיחולקו בינו לבין יריב לוין".

פגישת נתניהו עם אמסלם להסדרת נושא התפקיד, נועדה בין היתר להבטיח את הרוב הקואליציוני לאישור חוק דרעי שיעלה להצבעה בשבוע הבא ויאפשר ליו"ר ש"ס אריה דרעי להתמנות כשר למרות פסיקת בג"ץ. חה"כ אמסלם וחה"כ דני דנון, שגם הוא לא קיבל תפקיד בליכוד, העבירו מסר לראש הממשלה ועל פיו אם נושא אמסלם לא יוסדר הם לא יתמכו בחקיקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים