שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הצורך בהתקנה של דלתות אקוסטיות
אחת האופציות הנדרשות בקטגוריה של דלתות פנים היא דלתות אקוסטיות כמובן וזאת כדי לשרת כמה מטרות ביתיות שהן חשובות
דלת פנים | צילום: freepik

דלתות אקוסטיות יוצרות בידוד מקסימלי של הרעשים וכך הקולות נשארים בחדר ואינם משפיעים על שגרת יומם של בני הבית האחרים ושל השכנים. יש פעילויות שמתרחשות בעיקר בחדרי הילדים שהם בדציבלים גבוהים ולכן מפריעים מאד לשגרת החיים. ילדים רבים מנגנים בכלי נגינה שונים כמו גיטרה חשמלית, תופים או כינור ולא לכולם נעים לשמוע את החזרות האלו לאורך שעות בכל יום. 

עניין נוסף הוא השימוש במחשב ובמיוחד באופציית הגיימינג. ילדים רבים משחקים לאורך שעות בכל יום במשחקי מחשב שונים מול חברים בבתים אחרים או לחלופין על צג הטלוויזיה. בשני המקרים מדובר בתוכנות שיש בהן הרבה מאד אקשן, רעשים והמון קריאות התלהבות. לכן הפעילות הזו יוצרת גם היא הרבה רעש. אחת הבעיות של המשחקים האלו היא העובדה שהילדים משחקים לעיתים לאורך כל הלילה ובמיוחד בחופשות. בדרך זו הילדים מפריעים לכל בני הבית ולכן ההורים מחפשים דרכים שבהן הרעשים הללו לא יפריעו לשגרת החיים בכל בית. 

עוד מבחזית החדשות

הזמנה של דלתות אקוסטיות 

כאשר מחפשים לכך פתרון מעשי, מזמינים מראש דלתות אקוסטיות בחדרים הספציפיים האלו וכך מונעים אי נעימות ורעשים מיותרים שמפריעים מאד לכל בני המשפחה ולעיתים גם לשכנים. 

דלתות אקוסטיות מיוצרות באמצעות חומרים מבודדי רעש באופן רב שכבתי. יש בהם אטמים כפולים בכל ההיקף של כל דלת וגם מסגרת מאלומיניום שהיא בטיב מעולה. מכלול חומרי הגלם המעולים יוצרים דלתות ייחודיות שמשרתות את המטרה לאורך כל הדרך. 

הנראות של דלתות הפנים 

בפן העיצובי של הבית, המגמה היא שנראותן החיצונית של דלתות אקוסטיות תהיה זהה לדלתות הפנים האחרות. בדרך זו הן נראות אותו דבר ואף אחד לא יודע שבחלק הפנימי מדובר בדלתות אחרות. זו הסיבה שבוחרים עיצוב חיצוני זהה כמו חריטה או תריצים בגדלים ובמיקומים מסוימים ברחבי הדלת. 

כמו כן אפשר להזמין דלתות אקוסטיות של שערי ברכה דלתות פנים שכוללת חלק הבנוי מזכוכיות, במרכז הדלת או באחד הצדדים שלה. הזכוכיות מוסיפות אור רב לחדר וגם המון יופי למרחב כולו. 

אחת האופציות המובילות ביופיין היא דלתות פולימריות שהן בעלות נראות מרהיבה, טריקה שקטה, מבודדת רעשים, צבועה בתנור בכל גוון רצוי מתוך קשת רחבה של אפשרויות צבעוניות. הדלתות הן באיכות גבוהה ביותר ולכן עמידות והלקוחות נהנים מהן לאורך שנים.

גימור ופרזול של דלתות 

במפעל שערי ברכה דלתות פנים יש הקפדה עצומה בנושא הגימור. כל דלת מקבלת את מלוא תשומת הלב ובתום הליך הייצור מתבצעת ביקורת פנים קפדנית כדי לוודא שהדלת תקינה. בנוסף לכך מוצעות כמה אופציות של ידיות איכותיות לסגירה ולנעילה נוחה של דלתות פנים וכל לקוח בוחר את הידית שנראית לו הנוחה ביותר. 

אם אתם בשלבי בנייה של בית חדש, או מתכננים שיפוץ מאסיבי בקרוב, כדאי שתחשבו על דלתות אקוסטיות שיפתרו עבורכם את כל נושא הרעש בחדרי הילדים ויהפכו את החיים בבית להרבה יותר נינוחים ונעימים עבור כל בני משפחה.

השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לשוחח אתכם כדי להעניק לכם ייעוץ והכוונה בנושא זה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים