שיתוף
תגובות
חדשות » הפשע לא משתלם: שוטרים הפתיעו חשודים בזמן שסחטו עו"ד באיומים
לפני כשבועיים איימו ארבעה חשודים על עו"ד בת"א לאחר שהפסידו לו במשפט ונדרשו לשלם 180 אלף שקלים | המשטרה הגיעה למקום ועצרה את החשודים במקום
החשודים במשרדו של עורך הדין | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד ארבעה חשודים לאחר שנתפסו בשעת סחיטה באיומים של עו"ד מת"א לו הפסידו בבית המשפט ונדרשו לשלם 180 אלף שקלים.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, לאחר שהתקבל דיווח במוקד המשטרה על כך שכמה חשודים הגיעו למשרד עורכי הדין בת"א, הסתגרו איתו במשרד כשהם מאיימים עליו. המשטרה הגיעה למקום ועצרה במקום שלושה חשודים תושבי ראשל"צ (55, 28 ,22) וחשוד נוסף תושב רמלה בן 27.

עוד מבחזית החדשות

על פי החשד, המניע לסחיטה היה, פיטוריו של נתין זר ששהה בארץ באופן בלתי חוקי ועבד אצל סבו של אחד החשודים. לאחר שנפטר הסב, החליטו הילדים לפטר אותו ללא פיצויים בטענה כי הוא עובד ללא אישורים בארץ ואינו זכאי לפיצויים.

העובד המפוטר החל בהליך משפטי לתביעת שכרו, ושכר את שירותו של עורך הדין. בסיום התביעה זכה העובד ונקבע כי הוא זכאי לפיצויים על סך 180 אלף ש"ח. על פי החשד, בני המשפחה ביקשו ללחוץ על עורך הדין לוותר על זכייתו ולפטור אותם מהחוב.

הארבעה איימו על עורך הדין ואמרו שישרפו אותו וזהו שבוע האחרון לחייו. עורך הדין שלח הודעה לעובד שלו וביקש שיזמין משטרה וזו הגיעה למקום ועצרה את החשודים והביאה אותם לחקירה. מעצר החשודים הוארך בבית המשפט ובסיומה של החקירה, הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים