שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפרשן הפוליטי הימני הודח מגל"צ
ניקוי ימנים
מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין כי התוכנית הפופולארית "וילנסקי את ברדוגו" תבוטל ותשודר ללא הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו אלא רק עם ירון וילנסקי
הפרשן יעקב ברדוגו | צילום: ויקיפדיה

ברדיו גל"צ ממשיכים עם הקו לניקוי התחנה ממגישים ימניים, היום הודיעה מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין כי התוכנית הפופולארית "וילנסקי את ברדוגו" תבוטל ותשודר ללא הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו אלא רק עם ירון וילנסקי. ברדוגו יעבור לשדר ב'עכשיו 14'.

כזכור, אותה המפקדת פיטרה לפני מספר שבועות את השדרן רזי ברקאי לאחר 27 שנות שידור בגל"צ. חשוב לציין כי המפקדת מונתה ע"י בני גנץ כמינוי זמני, ללא ועדת איתור או כל הליך מסודר.

בגל"צ מסרו כי "השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ", כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה"ל. הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב מעת לעת בתכניות שונות בגלי צה"ל".

מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין: "בחודשים האחרונים עברה גלי צה"ל תחת פיקודי שינויים משמעותיים במטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי, כיאה למערכת חדשות מובילה בשידור ציבורי. הפורמט של יומן חדשות הערב בהגשתו של ירון וילנסקי יעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל, תוך מתן בולטות לסיקור חדשותי של נושאים חברתיים, אזרחיים, כלכליים, צבאיים ובטחוניים, והתפר שבינם לבין כלל החברה בישראל".

העיתונאי קובי בורנשטיין מ'עכשיו 14' הודיע: "לא יסתמו לנו את הפה: יעקב ברדוגו יתחיל להגיש תכנית חדשה ב'ערוץ 14', תכנית בשם 'לפני הכותרות' שתשודר בימי ראשון-חמישי בשעה 19:30. התכנית תתמקד בפרשנות פוליטית, משפטית וכלכלית של אירועי היום. מהדורת החדשות תשודר בין השעות 19:55-20:30".

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיב: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה ועדות נוספת לרמיסת הדמוקרטיה וחופש הביטוי על ידי השמאל. מנסים לסתום את הפה לימיני האחרון בגל״צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו. לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו".

ח"כ יואב קיש: "גנץ וכל הנהלת גלי צה"ל פשוט בושה. תרגיל מגעיל ומכוער של פגיעה בחופש הביטוי בגלל שיח של עמדות ימין. שנים כל שדרני השמאל בערוץ שידרו ללא הפרעה רק ברדוגו זה "בעייה". אתם ביזיון ובושה לדמוקרטיה. לא נשכח. שנחזור נעשה סדר מחדש בלי גבולות כמו שאתם מתנהגים".

ח"כ אופיר סופר: "הדחת יעקב ברדוגו מגלי צה"ל היא חרפה. תחנה שממומנת מכספי האזרחים, מבצעת ניקוי פוליטי והולכת יד ביד עם רצונם של בכירי הממשלה שדעותיו של ברדוגו אינם כהשקפתם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא זאת הדרך גלץ יקרים… הדחות מסוג זה מבטאים קטנות הדעת ורק עוזרים לנו לבחור באמצעי מדיה שונים כדי לקבל תמונות מצב ופרשנות תואמת מציאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים