שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפרקליט הבכיר עו"ד ציון אמיר: "לפיד וגנץ חוששים ממארגני המחאה"
פרקליט הצמרת עו"ד ציון אמיר סבור, שהסיבה שלפיד וגנץ מסרבים להתקדם במשא ומתן להסכם פשרה סביב הרפורמה המשפטית היא חששם מפני תגובת מארגני המחאה
עו"ד ציון אמיר | צילום: לשכת עורכי הדין

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, דוחים שוב ושוב את מאמצי הפשרה סביב הרפורמה המשפטית. לטענת עו"ד ציון אמיר, הסיבה האמיתית לכך היא, חששם מפני תגובת מארגני המחאה.

בראיון לרדיו קול חי אמר עו"ד אמיר כי "מובילי הרפורמה צריכים להתייחס למחאות, רק לקחת אותן בפרופורציה. הם קוראים להידבר, הזמן עובר והרפורמה לא מתקדמת".

עוד מבחזית החדשות

לטענת עו"ד אמיר, למחנה השמאל אין מנהיגות שיכולה ליזום צעדים עצמאיים. "הם לא עושים את זה כי הם חוששים מהמחאה, לפיד וגנץ לא עושים את העבודה הנדרשת בימים אלה".

"בסופו של דבר העיקרון של דמוקרטיה בריאה זו הכרעת העם בקלפי. יצאו לבחירות חמישיות, כולם שיוועו להכרעה, בזבוז משאבים אדיר ופילוג. באה ההכרעה ואיתה השבר הגדול. אנחנו עדים לשבירת כללי המשחק, אנחנו לא רוצים עריצות של רוב, אבל גם לא של המיעוט. באופוזיציה עשו מעשה אשר לא יעשה, ההיסטוריה תזכור את יאיר לפיד".

עוד אמר עו"ד אמיר, כי ייתכן ובנסיבות הנוכחיות על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרה מיארה לפרוש. לטענתו "יועץ משפטי צריך לשרת את האינטרס הציבורי, עם התחשבות בפוליטיקה אבל לא רק. הנסיבות של מינוי הפרקליטה היו שונות ומורכבות, אין לי ביקורת עליה, אבל יתכן שבמקרה כזה של שינוי כה משמעותי בגוש עליה לפרוש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים