שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הפרוייקטור מודה כי הגל החמישי כבר התחיל
העליה בתחלואה
לטענת הפרוייקטור פרופ' סלמן זרקא "העלייה הזאת במקדם ההדבקה היא מהירה מדי ומוקדמת מדי, אני רוצה את עזרת הציבור שנכבה אותה ונחזור לגרף היורד"
פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא | צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו

קבינט הקורונה אישרו אמש במשאל טלפוני את המלצת גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעדכון הנחיות הכניסה לישראל מחו"ל, כך שנוסעים הנכנסים לישראל יורשו לבצע בדיקת אנטיגן במדינה הזרה עד 24 שעות טרם ההמראה, כחלופה למצב הקיים בה היו נדרשים לבצע בדיקת PCR עד 72 שעות טרם ההמראה לישראל.

הפרופ' חזי לוי, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות אמר על החלטת הקבינט בריאיון בגל"צ: "בדיקת האנטיגן תשרת את מי שעולה למטוס לטווח של 24 שעות בלבד, אבל בהגיעם ארצה הם כן יעשו בדיקת PCR. להגיד שאני מת על זה? לא".

בעניין התחלואה ומקדם ההדבקה אומר הפרופ' חזי לוי: "לא יודע אם לקרוא לזה גל חמישי – אבל אנחנו רואים התעוררות של ההדבקה. המחשבה שניצחנו את המגיפה ממש לא נכונה".

גם ממונה הקורונה פרופ' סלמן זרקא טוען כי הגל החמישי כבר כאן, בריאיון לכאן חדשות הוא אומר: "אנחנו כבר לא בין הגלים – אנחנו בתחילתו של גל". עוד הוסיף זרקא: "העלייה הזאת במקדם ההדבקה היא מהירה מדי ומוקדמת מדי, אני רוצה את עזרת הציבור שנכבה אותה ונחזור לגרף היורד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים