שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפיצוי של אוחנה: נפסל כמועמד למפכ"ל וימונה למנכ"ל הכנסת
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה החליט למנות את משה (צ'יקו) אדרי, למנכ"ל הכנסת בכפוף לאישור ועדת הכספים | אוחנה: "נענה בפעם הרביעית בחייו לקריאה אל הדגל"
משה (צ׳יקו) אדרי | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום (שני) כי החליט למנות את ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי (55) למנכ"ל הכנסת. כזכור, מינוי אדרי למפכ"ל סוכל ב-2018 בזמן שאוחנה כיהן כמנכ"ל המשרד לביטחון הפנים. המינוי כפוף לאישור ועדת הכספים של הכנסת בראשות ח"כ משה גפני. בתגובה אמר אדרי "אני מודה ליו"ר הכנסת על האמון שנתן בי. כמי שהקדיש את כל חייו לשירות המדינה זו זכותה גדולה עבורי לשרת אותה כעת ברשות המחוקקת".

עוד אמר אדרי "יחד עם ראשי האגפים, עובדות ועובדי הכנסת המסורים נפעל להצלחתו של בית המחוקקים למען אזרחי ישראל כולם", אדרי יחליף בתפקיד את גיל סגל, שמונה לאחר השבעת ממשלת בנט לפיד. אוחנה אמר ביחס למינוי כי "ניצב בדימוס אדרי הוא אדם עתיר זכויות ששירת את מדינת ישראל וביטחונה במשך כשלושה עשורים. הוא מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר אותו צבר במגוון רחב של תפקידים ורקע משמעותי בהובלת פרויקטים ובתהליכים מורכבים הנוגעים לעבודת הכנסת והממשלה".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף אוחנה כי "כישוריו, ניסיונו והבנתו בתחום יסייעו רבות לעבודתה השוטפת של הכנסת ולהצלחתה. אני מודה ל'צ'יקו" שנענה בפעם הרביעית בחייו להיקרא לדגל שירות המדינה ומאחל לו הצלחה רבה".

אדרי נשוי ואב לשלושה, תושב כפר אורנים, בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל ותואר שני בלימודי המזרח התיכון. לאחר שירותו הצבאי, אותו סיים כסגן מפקד סיירת גולני, התגייס למשטרת ישראל בה שירת 28 שנים בתפקידי שטח, ניהול וקצונה בכירים וביניהם ראש אגף התנועה, מזכיר ביטחוני וראש המטה המבצעי לשר לביטחון הפנים, מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז תל אביב.

הוא מונה למפכ"ל בנובמבר 2018, בעת שהיה מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, וחודש לאחר מכן הסיר את מועמדותו. אדרי, שנבחר לתפקיד על ידי השר לביטחון פנים דאז גלעד ארדן, קיבל את ההחלטה לאחר שורה של גילויים שהטילו ספק בהתאמתו, והובילו את ועדת גולדברג למינוי בכירים להמליץ שלא למנותו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים