שיתוף
תגובות
חדשות » הפיגוע בעלי: מופו בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע
כוחות הביטחון פעלו בכפר עוריף שממנו יצאו המחבלים ועצרו שלושה מקרובי משפחתם | בין העצורים אביו של המחבל מוהנד שחאדה
כוחות הביטחון בכפר עוריף הבוקר | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

כוחות צה"ל ומג"ב פעלו הלילה (שלישי) בכפר עוריף שבשכם לתחקור חשודים ולסריקות מבנים. במסגרת הפעילות מופו בתי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך ליישוב עלי, בו נרצחו ארבעה. בין המבוקשים שנתפסו הלילה אהב שחאדה, אחיו של המחבל מוהנד שחאדה.

הבוקר נפוצו ברשתות הפלסטיניות תמונות של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, עם סרטי חמאס לראשיהם ורובה בידיהם. בארגוני הטרור שיבחו את פעילותם, דובר חמאס חאזם קיסאם: "הפעולה בעלי היא תגובה על הפשעים של ישראל במחנה הפליטים ג'נין אתמול ועל ההסתערות על מסגד אל-אקצא".

עוד מבחזית החדשות

לפנות בוקר ביצעו יהודים פעולות נקם בכפר לובן, שמדרום לשכם. שלושה יהודים נעצרו בחשד למעורבות בהצתות שנגרמו בכפר. לטענת הפלסטינים יהודים תקפו בתי מגורים בכניסה לכפר, יידו אבנים על בתים וחנויות, שרפו שדות והציתו מגרש כלי רכב.

בשעות הלילה הגיעו עשרות יהודים לחווארה כדי למחות על הפיגוע הקטלני. הישראלים יידו אבנים, הציתו רכב וניסו להצית בית בכפר. בדיווחים פלסטיניים צוין כי ארבעה נפצעו בעימותים. בצומת בית פוריק שבשומרון תועד חייל יורה באוויר לאחר שיהודים סירבו להתפנות מהכביש. מצה"ל נמסר ש"כוח שהגיע למקום פיזר את ההתקהלות, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ובירי לאוויר, האירוע יתוחקר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים