שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » העירייה הורתה לתלמידות חב"ד ללמוד בזום
מבנה מסוכן
עיריית חדרה הורתה להורי תלמידות במבנה מסוכן שילמדו בזום, לאחר שמהנדס זיהה ליקויים חמורים בבית ספר בעיר ולבנות אין פתרון
בניין עיריית חדרה | צילום: ויקיפדיה

הפרסומים בשבועות האחרונים על בתי מגורים ומבנים שהתמוטטו וכמעט גרמו לאסון אדיר, מדירים שינה מעיני ההורים של כ־200 תלמידות בבית הספר חב"ד בחדרה. ב'ישראל היום' דווח כי בבית הספר התגלו ליקויים ומהנדס קבע בדו"ח שהמבנה מסוכן, ובמקום למצוא לתלמידות פתרון – העירייה שלחה אותן ללמוד בזום.

כבר תקופה שההורים טוענים כי המבנה שבו לומדות התלמידות בכיתות א'-ח' מסוכן. לפני כשבועיים, בסמוך לרעידת אדמה שהורגשה – התלמידות נבהלו כל כך עד שברחו מהכיתות.

במשך תקופה טענו בעירייה כי המבנה אינו מסוכן. אלא שבעקבות רצף הליקויים, הובא על ידי ההורים למקום מהנדס מבנים שכתב שחור על גבי לבן כי "המבנה מסוכן וטעון שיקום".

רק אחרי ההתעקשות הצודקת של ההורים הובא למקום מהנדס נוסף, הפעם גם מטעם משרד החינוך ועיריית חדרה, שגם הוא מצא שחלק מהכיתות מסוכנות ויש לבצע בהן עבודות חיזוק.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', במשרד החינוך ובעיריית חדרה טוענים ששאר המבנה תקין, אלא שההורים חוששים – ובצדק – והחליטו שלא לשלוח את התלמידות לבית הספר. אלא שבמקום שעיריית חדרה תיתן פתרונות, ההורים קיבלו תשובה מפתיעה – ששולחת את התלמידות ללמוד בזום. מדובר בתשובה מקוממת, בטח לאחר שנה וחצי של קורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים